Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet mieltä nimestä Sisu?

Vierailija
20.03.2010 |

Mitä siitä tulee mieleen? Kiusataanko koulussa? Laittaisitko omalle lapsellesi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hyvä nimi, mutta on ollut ainakin monella koiralla. Mut koirilla on myös paljon muita ihmisen nimiä. Jos itse siitä tykkäät, mikset voisi laittaa?

Vierailija
2/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en laittais omalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi omalle lapselle nimeä jolla on liian vahva merkitys tyyliin Sisu, Sulo, Kaino, Vieno, Jalo. Neutraali nimi ja lapsi saa itse päättää minkälainen hänestä tulee. Eikä tarvi aina kuunnella kuittailuja.

Vierailija
4/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat "hätänimet" Sisu ja Sissi. Sisu selvisi, Sissi valitettavasti ei.

Ihanat nimet. Sisu on sekä foneettisesti kaunis että assosiatiivisesti suomalaisittain perusteltu. Sisu on sinnikäs, voimakas, temperamenttinen, jämäkkä jätkä...Voisin antaa omallekin pojalleni.

Vierailija
5/15 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisuhan ei ole edes nimi. En ymmärrä näitä väkisin keksittyjä nimiä, joita ei löydy edes allakasta! Olisitteko itse Sisuja? En minä ainakaan!

Vierailija
6/15 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis mun mielestä hyvä suomalainen nimi ja tuota olen pienillä pojilla kuullut, joten ei olis mitenkään ainoa laatuaan! Mun mielestä ihan tavallinen suomalaisen pojan nimi!

Vierailija
7/15 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nimi. :)

Vierailija
8/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa pojalleni. Sinuna en kuitenkaan antaisi, jos mietit jo nyt kiusaamista.

Lapset voivat kiusata aivan mistä tahansa, jos sitä pelkäät, niin anna ihan kaikkein tavallisin nimi.

Voi olla, että silti kiusataan, muttet tarvitse tuntea syyllisyyttä. (joka sinällään on täysin turhaa muuten)

Vierailija
9/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan trendinimeä sisu. myös rasmus oksettaa. nää on vaan liian pahat!

Vierailija
10/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tarhakaveri on Sisu ja poikani puheessa hän on "Titu" eli sama kuin tisu, kun ei osaa vielä s:ää ääntää. En antaisi käyttönimeksi. Ihan hauska nimi.

Vierailija
11/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädet taskusssa, hiukset roikkuu silmillä ja puheesta ei saa mitään selvää kun se ei liikuta ollenkaan huuliaan kun se puhuu?

Ei sopisi Sisu-nimi sellaiselle ei.

Vierailija
12/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen jopa neljä Sisu-nimistä lasta, joten ei mikään ufo-nimi ole.

Vierailija
13/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi omalle lapselle nimeä jolla on liian vahva merkitys tyyliin Sisu, Sulo, Kaino, Vieno, Jalo. Neutraali nimi ja lapsi saa itse päättää minkälainen hänestä tulee. Eikä tarvi aina kuunnella kuittailuja.

:D

Vierailija
14/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva nimi, olen jopa harkinnut. tulee mieleen sisu koukkula, salkkareiden lopputexteissä.

mies vielä rekkamies, sanoi että väärä merkki.

Vierailija
15/15 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään:) ja toiseksi kuorma-autot...En antaisi omalle lapselle kun paljon kauniimpiakin nimiä löytyy roppakaupalla!