Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

emmaljungan vaunut

Vierailija
20.03.2010 |

Varokaa vaunukauppiasta tampereelta (ilmoittelee pirkanmaa,ylöjärvi tampere). Hänellä on useampia nimimerkkejä (mipuli,eastheadon ym) huuto.netissä josta ostelee vaunuja ja myy niitä sitten huomattavasti kallimmalla mm. täälä myyntipalstalla.

Hän valehtelee vaunujen kunnon ja iän ja myy myös homeisia vaunuja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nimittäin juuri Tampereen alueelta saada käytetyt Emmaljungat viimeistään kesällä. Ja jos tosiaan nimimerkkiä vaihtelee niin...

Vierailija
2/5 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä nytkin tällä palstalla mm. ceroxit ja edget joita myy uutena.

omistaa myös useita sähköpostiosoitteita

Etunimi on Minna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri häneltä vaunut ostaneena (duo edge) olin todella enemmän kuin tyytyväinen!Vaunut olivatkin luonnossa vielä kivemmat , kuin kuvat antoi minun ymmärtää. Olivat uudenveroiset niinkuin luvattiin.Hometta kyllä ei näistä löytynyt tiiraamallakaan;) Ei ole kyllä moitittavaa kaupoista .Myyjä antoi katsoa tuotteen tarkkaan sekä sisällä , että ulkona hyvässä valossa.

Oliskohan vain tässäkin jotain katkeruutta (kateutta) ap. kirjoittajalla?

Vierailija
4/5 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ylläolevaa kirjoittajaa kyseiseksi myyjäksi. Huijaaminen jatkuu edelleen, ja tein uuden keskusteluketjun varoitukseksi. Kyse ei ole katkeruudesta tai kateudesta vaan epärehellisistä toimintatavoista. Muista aina pyytää myyjän yhteystiedot, tarkista puhelinnumero ja maksa vain tilille. Nimi on muuten muuttunut Anneliksi, paikkakunta edelleen sama.

Vierailija
5/5 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa täällä valittaa lastenvaunuista? Oletteko edes asiasta varmoja että sama henkilö olisi kyseessä?Täällä kannattaa miettiä tarkkaan ennenkuin oikeesti voi ruveta syyllistämään.Satuin ohimennen vain vilkaseen ketjua ja pisti oikeasti naurattamaan miten ihmisillä on köyhä elämä tai tekemisen puute kun jaksetaan seurailla toisten ihmisten tekemisiä:=D

Jokainen kai ostaa vaununsa sieltä mistä ostaa ja varmasti ostamansa tarkistaa!Ketään ei kai pakoteta ostamaan vaunuja joissa olis jotain moitetta?Kyllä pitää itse puolensa pitää ja vaatia saada tarkastaa ne ostamansa vaununsa huolellisesti!

;=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän