Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä suihinotto tuntuu miehestä verrattuna tavalliseen yhdyntään?

Vierailija
20.03.2010 |

Entä suuhun laukeaminen?

t. utelias nainen

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat parhaimpia ottamaan suihin.

Noin puhuu mies joka on häpäissyt itsensä ohella myös vanhempansa ja sisaruksensa

Vierailija
42/68 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat parhaimpia ottamaan suihin.

Noin puhuu mies joka on häpäissyt itsensä ohella myös vanhempansa ja sisaruksensa

Häpäissyt? Sinäkö sen määrittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liian paksu terska jotta olisin milloinkaan saanut sellaista suihinottoa jossa hampaat eivät satuttaisi :( Tai sitten olen kohdannut vain liian pienisuisia naisia.

Vierailija
44/68 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu ihan siitä että ottaako nainen HYVIN poskeen vai ei. Jos mies makaa hiljaa ja liikkumattomana poskioton aikana=otat huonosti poskeen. Jos taas otat hyvin niin mies liikahtelee, vaikerroi sun nimeä ja jumalaa ja ääntelehtii muutenkin sen aikana. All is relative :)

Vierailija
45/68 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan alistavaa!

Voi sitten aina kun kaupungilla näkee neitokaisen jonkun toisen kanssa itsekseen myhäillä kuinka tuokin sälli saa suudellessaan maistella mulkustani lähtöisin olevia bakteerikantoja :DD

Et sitten itse tajunnut saavasi siitä naisen suusta toisen miehen hpv:t ja muut basillit? Niinpä et eli se miehen logiikka.

Vierailija
46/68 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava syväkurkutus voittaa yhdynnän mennen tullen. "Oon vaan töissä täällä"-tyylillä vedettyä kuivahuulista raastelua taas sietää lähinnä kohteliaisuussyistä.

Vierailija
47/68 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suihinotto voittaa yhdynnän. Etenkin, jos voi kliimaksina laueta naisen suuhun. 

Vierailija
48/68 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miten nainen osaa varoa hampaitaan. Oma naiseni osaa tämän hyvin kun on selvinpäin, mutta alkoholin kanssa jotain herpaantuu ja tuntuu kuin juustoraastimelta. Auts!

Juustoraastin :DD osaava suihinottaja on kyllä taivaallinen ja kun osaa kielellä pyöritellä terskaa ympäri ja imeä kevyesti oikeassa tahdissa tuntuu että taju lähtee vaikka orgasmi ei olisi lähelläkään. Viimeksi kun sain kunnon suikkaria niin tunsin sellaisia hyvän olon aaltoja sykähtävän kehon läpi penikseen... Enää en suostu mihinkään seksisuhteeseen / parisuhteeseen jossa suuseksiä ei ole puolin ja toisin. Tykkään myös itse niin paljon naisen nuolemisesta että häiritsisi todella jos sitä ei saisi antaa

Vierailija
49/68 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisen pillusta. Hyvää orava/lypsypillua ei voita mikään. 

Vierailija
50/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs brittikaverini vei minut ulkomailla johonkin pieneen klubiin, joka oli "suojattu salasanalla". Se oli suihinottoon erikoistunut pieni baari. Siellä meinikiä ei mitenkään yritetty salailla ja koko toimituksen sai vaikka tiskillä. Tämä ei ole yhtään liioittelua, miehiä imettiin joka puolella baaria täysin kaikkien nähtävillä. Toki sait halutessasi myös mennä loosiin verhon taakse. Tytöt olivat erikoistuneet tähän ja heillä olikin joku kaikki niellään periaate, ellei asiakas itse tahtonut toisin. Toimituksen jälkeen tytöt poistuivat noin vartiksi takahuoneeseen varmaan huuhtomaan maun pois suustaan. Drinkit olivat ehkä tuplat normaalista, mutta itse toimitus maksoi muistaakseni noin 30€ ja kesti yleensä 5 - 15min ihmisestä riippuen tietysti. He olivat kaikki super ammattilaisia. Siellä varmaan paras poskihoito mitä muistan koskaan saaneeni, tosin sain oman tyttöni suostumaan kuusysiin ja tykkäsin siitä. Normaalisti kyllä 95% ssa tapauksia haluan ennemmin sitä piparia. Edes paras suihinotto ei korvaa pimppaa. Ja sitä suuseksiä molemmille on oma käytäntö. Mikä parempaa kuin pimppaseksi molemmin puolisen suuseksin jälkeen.

Vierailija
51/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaisia tunteita. Vastaanottajana suuhoito onb tietysti nautinnollista, mutta naisen leukaluiden puolesta olen pahoillani paksukaiseni kanssa.

52/68 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
53/68 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tekee niin että kun olen tulemaisillani alkaa hän kielellä lipittää virtsaputken päätä ja kun tulen niin kuulemma auttaa hiukan spermaroiskeen paineen säätämisessä. Tuntuu myös taivaalliselta. Hänellä pienet kädet joten tykkään myös kun työntää pikkusormea sisään virtsaputkeen.

Vierailija
54/68 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että suihinotto stimuloi enemmän. Silloin kaikki huomio kiinnittyy vain kikkeliin ja kieli on suhteellisen voimakas lihas ja tuntuu enemmän kuin pillun supistelut. Ja tietysti se laukeaminen suuhun tuntuu taivaalliselta. Kun laukeaa pilluun, nainen sitä tuskin huomaa, mutta suuhun tullessa se pieni kakominen kertoo että nyt on miäs. :D

Vierailija
55/68 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Puoliso ei ole kertaakaan antanut suuseksiä

Vierailija
56/68 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä imen ja nielen tosi miellelläni.

Vierailija
57/68 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 9/10 naisesta osaa ottaa suihin. Siksi pilluun paneminen on mielestäni nautinnollisempaa. Toki jos olisin homo niin silloin nauttisin suihinottamisesta enemmän,koska jokainen mies osaa antaa suuhoitoa paremmin,kuin yksikään nainen.

Vierailija
58/68 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai nii

Vierailija
59/68 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehet kokevat tämän eri tavalla. Minulla suihinotto verrattuna yhdyntään

Se on erityisen kiihottavaa ja intiimiä, kun toinen hyväilee suullansa laukeamiseen asti

Tunnen olevani erityinen jkun nainen haluaa antaa ihanaa nautintoa, ja minun osa on nauttia.siitä mitä toinen haluaa antaa

Se on vähemmän fyysistä, ja enemmän henkistä nautintoa, vaikkakin se laukeaminen suihinottoon on todella intensiivistä ja voimakasta

Vierailija
60/68 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on hyvä suihinotossa, niin se tuntuu taivaalliselta. Ts. osaa käyttää kieltään ja kättään samalla. Imee välillä kasseja ja hieroo peppua samalla. Laukeamisen hetki, kun voi katsoa kun kalu sykkii spermat suuhun on erityisen kiihottava. Varsinkin jos nainen ahnaasti imee samalla ja nielee lastin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä