Miksi tissit pursuaa liivien keskeltä?
Tämä näyttää olevan ongelma kaikkien liivien kanssa. Vaikka siis ostan sopivan kuppikoon, vaikka erikoisliikkeestäkin, niin aina hetken käytön jälkeen pursuaminen alkaa. Ja tissini ovat hyvin palvelleet suht tyhjät läpyskät, jotka kuitenkin mahtuvat c-kuppeihin. Kun ne pursuavat keskeltä, on reunoilla sitten tyhjää tilaa.
Muita?
Kommentit (11)
sun täytyy etsiä sopivat, vaikka se vaikeaa onkin.
Löysänahkaisille kannattaa laittaa korkeammat liivit, ei kovin matalat "parvekemallit".
Löysänahkaisille kannattaa laittaa korkeammat liivit, ei kovin matalat "parvekemallit".
liian matalasta mallista. Sellaisia balconette-mallisia en ole kokeillut vissiin koskaan. Ihan sama onko muotoillut kupit vai ei, niin aina pursuaa. No ehkä sellaisissa mummomalleissa ei niinkään paljon. Siis sellaisissa, joissa keskeltä kuppia ylhäältä nousee olkaimet. Mutta kun nätimmän malliset rinnat saa noilla muotoilluilla ja kun olkaimet on hiukan enemmän reunalla.
ap
muissa löysä nahka menee hölmösti.
t. kahta lasta kumpaakin 2 vuotta imettänyt lörötisu.
Tai sitten malli on sulle huono.
Yleensä kuppikokoa suurentamalla loppuu tursotukset.
Niitäkin saa kivan värisiä. Liivit pitää olla rintojen malliin sopivat, ei ne muuten ole kauniit. Eikä ole nätin näköistä, jos tissit tursuaa tai liivit painaa makkarat rintoihin.
Muista kokeilla myös eri ympäryskokoja ja kuppeja. Jos löytyy Change läheltä, suosittelen kokeilemaan. Myyjät on tosi asiantuntevia ja auttavia, ainakin mun kokemuksen mukaan. Eivätkä ole myyneet väkisin epäsopivia.
Kokeile t-paitaliivejä!
Niitäkin saa kivan värisiä. Liivit pitää olla rintojen malliin sopivat, ei ne muuten ole kauniit. Eikä ole nätin näköistä, jos tissit tursuaa tai liivit painaa makkarat rintoihin.Muista kokeilla myös eri ympäryskokoja ja kuppeja. Jos löytyy Change läheltä, suosittelen kokeilemaan. Myyjät on tosi asiantuntevia ja auttavia, ainakin mun kokemuksen mukaan. Eivätkä ole myyneet väkisin epäsopivia.
Ihan täällä maaseudulla asun, joten lähellä on yksi liiviliike. Ja luulen, että olen kokeillut t-paitaliivejä. Mutta kiitos kaikille vinkeistä, menen taas kerran liikkeeseen (jos vaikka ihan isompaan kaupunkiin lähtisin....) ja yritän löytää sopivat.
ap
mutta koko voi olla väärä. Eli googleta vaikka oikeanlaiset koot, niin löydät varmaan eri kokojen ns. vastaavuudet.
T: 9
ja sitä on sitten turha minkään mittanauhan kanssa mitata, kokeilet niin monet liivit että ovat hyvät ja napakat. Niin kireet pitää olla että pysyvät päällä vaikka ottaisit olkaimet pois.
Terveisin 85K, eikä muuten pursu ;)
osta vain balconnet-muotoisia liivejä (googleta), ei niitä keskeltä alas valuvia.
T:entinen tissipursuaja
en mäkään tajuu, mistä johtuu. Imetyksen loppupuolella tyhjentyneet pussit alkoi näin käyttäytyä. Ilmeisesti liian pehmeät ja löysät?