Mihin päiväkotiin lapsi (E-Espoo)?
Kommentit (22)
Soukankujan päiväkoti Soukassa. Siellä omahoitajatyötapa joka toimii ja taapero-ikäiselle todella hyvä paikka.Suosittelen lämpimästi.
Soukankujan päiväkoti Soukassa. Siellä omahoitajatyötapa joka toimii ja taapero-ikäiselle todella hyvä paikka.Suosittelen lämpimästi.
työmatkanne kannalta, jos ei siis muuten ole mitään erityisiä kriteerejä päiväkodille (esim. kielipainotus tms. ) Ei varmaan järkeä esim. ajaa viisi kilometriä työpaikasta toiseen suuntaan päiväkotiiin, jos vaikka kodin vieressä on pk.
Onkohan tällä kysyjällä kaikki muumit kanootissa?
Mä en tajuu, miten joku vielä voi luulla, että paikan voi itse valita.
Näillä kriteereillä melkein mikä tahansa on jossain työmatkan varrella. Onko tuo Soukan pk yksityinen?
ap
työmatkanne kannalta, jos ei siis muuten ole mitään erityisiä kriteerejä päiväkodille (esim. kielipainotus tms. ) Ei varmaan järkeä esim. ajaa viisi kilometriä työpaikasta toiseen suuntaan päiväkotiiin, jos vaikka kodin vieressä on pk.
Onkohan tällä kysyjällä kaikki muumit kanootissa?
Eikö sitä ole kaikki länsiväylän etelä-puoliset (ja vähän pohjoisetkin) westendistä kivenlahteen :)
Eikö sitä ole kaikki länsiväylän etelä-puoliset (ja vähän pohjoisetkin) westendistä kivenlahteen :)
Soukka näemmä luokitellaan Lounais-Espooseen kuuluvaksi. Ei todellakaan Etelä-Espoota.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Soukka
Näillä kriteereillä melkein mikä tahansa on jossain työmatkan varrella. Onko tuo Soukan pk yksityinen?
ap
Ei ole Soukankujan päiväkoti yksityinen. En tiedä mitkä kriteerit päiväkodin sijainnin valitsemiselle on mutta jos mahdollista niin kyllä kannattaa valita hyvä päiväkoti vaikka joutuisikin vähän ajamaan.Päiväkodit eivät todellakaaan ole kaikki samanlaisia. Etenkin taaperoikäisen kohdalla kannattaa kyllä olla tarkka.
lapsensa hoitoon vaikka puolen vuoden kuluttua, niin saattaa olla, että siellä taaperoryhmässä on ihan eri hoitajat kuin teidän kohdallanne. Ja eri lapset. Se päiväkodin meininkin kun on aika paljon kiinni siitä, millaiset hoitajat ja lapset sattuu kulloinkin olemaan. Tai jos sattuukin olemaan juuri sen ikäiset "tädit", jotka jäävätkin äitiyslomalle.
Mielestäni sijainti on todella oleellinen - ei kannata ajella ympäriinsä, jos vierestäkin löytyy.
Siitähän tässä koko ajan on puhuttu. ELi Länsiväylän varrelta.
Etelä-Espoota..
...niin missä ihmeen ilmansuunnassa se sitten oikein on? Ja nimenomaan mistä katsottuna?
Jos karttaa katson, niin Soukka on Suvisaariston ohella nimenomaan Espoon eteläisimpiä alueita...
vai johonkin kielijuttuun tai jollain tavalla painotettuun?
Ja E-Espookin on aika laaja käsite, että jos pikkaisen tarkennat vielä aluetta ;)..