Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt sirdaludia raskausaikana?

Vierailija
20.03.2010 |

Kokemuksia kaipaan..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ei saa käyttää ollenkaan raskausaikana, jos tuntuu et paikat on jumissa niin hieroja auttaa...

Vierailija
2/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tiennyt, että olen raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotain kolmiolääkettä käytin esikoista kun odotin tai siis yhden tabletin otin silloin.En tiennyt vielä olevani raskaana.Eihän tuota sirdaludia saa kyllä käyttää

Vierailija
4/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri kielsi kyseisen lääkkeen..

Vierailija
5/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori lapseton naislääkäri. Sanoi, ettei sillä ole ollut vaikutusta tiineisiin rottiin kokeissa. Ei riittänyt perusteluksi minulle, otin buranaa.

Vierailija
6/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lopetin heti kun tiesin että odotan. en siis ottaisi.

Vierailija
7/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi, että oletko käyttänyt, eikä sitä, että saako käyttää.

Vierailija
8/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sitä ei saa käyttää raskaana. Ei kai tämmöisestä aiheesta kannata keskustella?

Vierailija
9/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä käytin, kun en tiennyt raskaudesta. Käytin muitakin lääkkeitä, joita ei raskausaikana saa käyttää. Kävin myös alavatsan alueen röntgenissä alkuraskaudessa, tietämättä raskaudesta. Terveen tytön sain.

Vierailija
10/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain yksi lapsistani on kehitysvammanen tuntemattomasta syystä. Uni kyllä lääkkeellä tuli hyvin kun selkää vihloi.

Vierailija
11/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa käytin muutaman kerran joskus viikoilla 5-6. Sirdaludia ei kyllä saa käyttää raskauden aikana.

Vierailija
12/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskauden jälkeen, lukekaa vaikka paketista

Vierailija
13/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis käyttänyt sirdaludia useita vuosia. Vaikea selkävika. Yhden tabletin päivässä lähes päivittäin. Olemme yrittöneet raskautta jo vuosia ja ajattelin jo, että ei toivoa,mutta toissapäivänä plussasin!! Mietin nyt vain mitä teen lääkkeen kanssa. Lopetanko kun seinään? Voiko ottaa siolloin tällöin? Lääkärini tiesi kyllä, että yritämme raskautta, mutta kun yritys on kestyänyt jo vuosia..

Kiitos kun olette kertoneen kokemuksia! Olen kyllä menossa lääkäriin kyselemään, mutta mietin siis mitä teen sitä ennen..

Vierailija
14/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis käyttänyt sirdaludia useita vuosia. Vaikea selkävika. Yhden tabletin päivässä lähes päivittäin. Olemme yrittöneet raskautta jo vuosia ja ajattelin jo, että ei toivoa,mutta toissapäivänä plussasin!! Mietin nyt vain mitä teen lääkkeen kanssa. Lopetanko kun seinään? Voiko ottaa siolloin tällöin? Lääkärini tiesi kyllä, että yritämme raskautta, mutta kun yritys on kestyänyt jo vuosia..

Kiitos kun olette kertoneen kokemuksia! Olen kyllä menossa lääkäriin kyselemään, mutta mietin siis mitä teen sitä ennen..

yritä raskautta vasa sitten kun olet päässyt irti lääkkeestä.

Ei siis kannata lopettaa yhtäkkiä

Vierailija
15/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Suomen paras tieto. Se on HUS:ssa. Kaikki saa kysyä sieltä.

Teratologinen tietopalvelu

Avoinna arkisin klo 9-12

puh: (09) 4717 6500

(normaalihintainen puhelu)

Vierailija
16/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ensimmäistä kolmannesta.

Vierailija
17/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranan käyttö on kielletty loppuraskaudessa, eikä suositeltavaa alkuraskaudessa. Viikot 12-32 ok. Loppuraskaudessa sikiöltä sulkeutuu sydämestä jokin reikä ja sen sulkeutumisen Burana estää, jos käyttää loppuraskaudessa (kertoi neuvolalääkäri)

Vierailija
18/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sen voi lopettaa seinäänkin eli ei aiheuta mitään vieroitusoireita. :) Onnea plussasta.

Vierailija
19/19 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä