Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen sellainen toinen nainen. Tuomitkaa.

Vierailija
19.03.2010 |

Rakastan tätä rakastajaani syvästi (yli vuoden suhde) ja olen myös syvästi kiintynyt mieheeni ja pidän hänestä. Meillä on yksi lapsi. Rakastajani myös perheellinen, mutta hän ei luultavastikaan rakasta minua. Ainakin rakastaa vaimoaan vaikka niillä meneekin huonosti. Ei kuitenkaan aio jättää perhettään. Yhteiset hetkemme ovat kuitenkin taivaallisia: upeaa seksiä ja ihanaa läheisyyttä ja hellyyttä, joka kummankin suhteesta puuttuu. nautin siitä niin kauan kuin saan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää, mutta kaikkeen sitä ihmiset alistuu.

Vierailija
2/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä miestä koko sydämestäni. Siihen ei vaikuta se, mitä hän minua kohtaan tuntee. Säälittävää ehkä muiden mielestä, ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmipuolinen kunnioittava rakkaus!

Vierailija
4/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea tarina todellisesta elämästä ja oikean ihmisen arjesta. pidä siitä kiinni. elä hetki ja anna muiden hajoilla omaansa. kuhan et ala sekoileen sille ukolle ja sen perheelle, heh.

Vierailija
5/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tkö koskaan ole ajatellut, miltä petetystä vaimosta tuntuu?

Entä lapsista kun he eivät saa tuntea sisaruksiaan?

Olet aika kylmä ihminen.

Vierailija
6/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tällä miehellä olla vaikka kolmas ja neljäskin nainen jossakin...

Olet ehkä onnellinen, mutta pidemmän päälle se on varmaankin kuluttavaa. Uskon ja toivon että silmäsi avautuvat muullekin maailmalle ja löydät oikean todellisen onnen.

Mutta jokainen tekee oman elmänsä.

Vierailija
7/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme (se petollinen) on hyvin eriskummallinen eikä missään määrin normaali pettämisjuttu. kumpikin olemme taistelleet sitä vastaan ja teemme niin yhä. Silti juttu jatkuu. Pahalta tuntuu, mutta olen heikko ihminen enkä kovin viisas, vaikka mensaan pääsisinkin. Siis älykäs mutta tyhmä.

Vierailija
8/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on katsojan silmässä. minusta on hienoa ja nerokasta ottaa ilo irti elämästä ja sen tarjoamista hetkistä. vitut siitä jos pitää jotain vikisevää narttua siinä "pettää".

Vierailija
9/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sinulle riittää yksipuolinen jumalointi ja seksi silloin, kun miehen vaimolle sopii.

Vierailija
10/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama kuukausi sitten olisin tuominnut ap:n, mutta nyt olen itsekin samassa tilanteessa. Molemmat olemme naimisissa, mutta rakastuimme toisiimme. Kamala tilanne, nyt mietimme uskallammeko tehdä aian eteen oikeasti jotain.

Ja tosiaan, on aivan mahtava tunne rakastaa sydämensä pohjasta ja tulla rakastetuksi samalla mitalla. Vaikka samaan aikaan olen pohjattoman surullinen siitä että tilanteemme on tämä.

Vierailija
11/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rakastajaa. Oma mieheni on asiallinen, kuiva kääpä jolle seksi ja rakastelu on asiallista kuin veroilmoituksen täyttö. Joku sanoo tietty että jätä se, niin miksipä en jättäisi. On varmaan kurjaa miehellekin kun vaimo on tälläinen liian kiihkeä,hui kauhuistus, saattaa haluta jotain kansssakäymistä ihan kerran kuussa.

Vierailija
12/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin teillä on puolisot. Sinun täytyy puntaroida vaihtoehdot, kukaan ei pysty niitä puolestasi tekemään :)

Vierailija
13/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä sen miehen vaimoa petä vaan hän.

Jonkun on tehtävä likainen työ-jotta sinisilmäiset naiset pistäisivät pihalle moiset paskiaiset.

Vierailija
14/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä sen miehen vaimoa petä vaan hän.

Jonkun on tehtävä likainen työ-jotta sinisilmäiset naiset pistäisivät pihalle moiset paskiaiset.

Ihmettelen tätä toisten naisten toivetta, että saisivat eron aikaiseksi kun käry käy.

Eikö se ole parin oma asia jos jatkavat, vaikka toinen nainen ilmoittaisikin olemassaolostaan.

Meillä on pitkä liitto ja sopimus, että eroa ei tule jos pettää. Ja kummatkin olemme pettäneet kerran liittomme aikana. Eniten tuntui tätä toista naista ahdistavan liittomme. Hän teki kaikkensa, että eroaisimme. Soitteli minulle ja itki, että miksi roikun kiinni paskiaisessa.

Lopulta oli pakko suuttua ja sanoa, että se on meidän välinen juttu ja meidän sopimukset eivät kuulu hänelle, eikä se syy, miksi mies kävi vieraissa. Emme ole hänelle tilivelvollisia, miksi niin tapahtui ja miksi jatkamme.

Tätä toista naista otti todella päähän, että emme eronneet.

Mies, kenen kanssa itse petin, ei edes olettanut, että eroamme vaan otti asian sellaisenaan kuin se oli.

Vierailija
15/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan sama onko mies vai nainen kyseessä1. Jos todellakin ei mene hyvin niin erotkaa ja häslätkää sitten kenen kanssa tahdotte, mutta se että naimisissa ollessa pettää toista ja sitten vielä vinkuu täällä palstalla niin ei sitä voi kun ihmetellä miten löyhässä jonkun moraali on. Sellaista moraaliako opetatte lapsillenne?. Jos teillä on pettämiseen aikaa niin käyttäkää se edes siihen, että luotte lapsellennne hyvät oltavat ja opetatte edes lapsellenne oikeita tapoja toimia.

Miten on mahdollista, että pettäminen avioliitossa niin jokapäiväinen juttu, että sitä pidetään vähäpätöisenä juttuna, taitaa avioliiton arvostus olla hiipunut.

Vierailija
16/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n huomautus siitä, ettei hänen ja hänen rakastajansa kuvio todellakaan ole mikään TAVALLINEN pettämisjuttu. Jepjep. Kyllä tuo vaan just niin tavalliselta kuulostaa. Tää on sama, kun väittäis, että mun avioliitto on jotain niin uskomatonta, ettei kukaan sellaisen päälle edes ymmärrä. Niin ja lapset on kauniimpia ja viisaampia kuin muiden. Koirankin turkki kiiltää hienommin kun naapurilla tai kellään.

No, kuten joku mua paljon viisaampi on sanonut: ei mitään uutta auringon alla.

Kyllä se Siperia vielä ap:ta opettaa. Sitä odotellessa ;)

Vierailija
17/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kerran tuossa tilanteessa. Mies on narsisti.

Onneksi pääsin eroon hänestä ja samalla toisena naisena olemisesta. Minulle suhde oli kova, kamala ja hyvä oppitunti.

Nooh - tuo mies jatkaa syrjähyppyjään. Ei saa pidettyä heppiään housuissa. Pakko kellistää kaikki mikä liikkuu. Sori, sellaisia pettäjät yleensä ovat.

Vierailija
18/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teillä on lapsi ? Kuinka päädyit pitämään lapsen ? Hyväksyikö mies lapsen ?

Toivottavasti et itse kärsi tilanteestanne, vaan ystyt elämään onnellisena.

Vierailija
19/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kerran tuossa tilanteessa. Mies on narsisti. Onneksi pääsin eroon hänestä ja samalla toisena naisena olemisesta. Minulle suhde oli kova, kamala ja hyvä oppitunti. Nooh - tuo mies jatkaa syrjähyppyjään. Ei saa pidettyä heppiään housuissa. Pakko kellistää kaikki mikä liikkuu. Sori, sellaisia pettäjät yleensä ovat.

Samassa tilanteessa olin kerran itsekin ja siinä meinasi mennä lopulta terveys. Ei koskaan enää. Sitäpaitsi, tuollainen salarakassuhde ei ole tavallaan "todellinen". Monasti käy niin, että se ei sitten normaalisuhteena onnistukaan, jos päättävät valita toisena. On niin toista elää arkea kumppaninsa kanssa kuin se, että tavataan toinen kerran viikossa seksin merkeissä. Mutta en tuomitse minäkään.

Itse hiljattain rakastuin mieheen, joka sitten jätti avovaimonsa ja lapset. Meillä ei ollut mitään salarakassuhdetta. Hänellä kyllä menneisyyttä ihan tarpeeksi. Ja kuinka kävi: ensimmäiset ongelmat niin jo oli vieraissa. Meni kyllä luottamus suhteisiin pahan kerran ;(

Vierailija
20/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme