Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen sellainen toinen nainen. Tuomitkaa.

Vierailija
19.03.2010 |

Rakastan tätä rakastajaani syvästi (yli vuoden suhde) ja olen myös syvästi kiintynyt mieheeni ja pidän hänestä. Meillä on yksi lapsi. Rakastajani myös perheellinen, mutta hän ei luultavastikaan rakasta minua. Ainakin rakastaa vaimoaan vaikka niillä meneekin huonosti. Ei kuitenkaan aio jättää perhettään. Yhteiset hetkemme ovat kuitenkin taivaallisia: upeaa seksiä ja ihanaa läheisyyttä ja hellyyttä, joka kummankin suhteesta puuttuu. nautin siitä niin kauan kuin saan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä on miehensä kanssa lapsi.

Rakastajalla ja hänellä on tahoillaan perhe.

Miten voi niin eri tavalla ymmärtää saman tekstin. Toivon että ap selventää tämän lapsiasian.

Vierailija
22/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tollanen juttu pari vuotta päällä mutta sitte se mies rakastu muhun ja alko puhumaan levottomia, siis että jättää vaimonsa ja ottaa mut.. Mutta eihän se mulle sopinu!! En mä siltä mieheltä muuta tarvinnu kun hyvää seksiä!! Oma mies on enempi SM-tyyppiä ja tän toisen kanssa oli kiva harrastaa "tavallista" seksiä mikä ei kotona onnistu.. No tää pano meni vaihtoon ja vieläkin se poraa, että kun on niin rakastunu.. Plaah..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen veritimantit ja lapsityövoima. Mikä sitten on sen kaiken hinta?

Vierailija
24/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama kuukausi sitten olisin tuominnut ap:n, mutta nyt olen itsekin samassa tilanteessa. Molemmat olemme naimisissa, mutta rakastuimme toisiimme. Kamala tilanne, nyt mietimme uskallammeko tehdä aian eteen oikeasti jotain.

Ja tosiaan, on aivan mahtava tunne rakastaa sydämensä pohjasta ja tulla rakastetuksi samalla mitalla. Vaikka samaan aikaan olen pohjattoman surullinen siitä että tilanteemme on tämä.

Vierailija
25/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan sama onko mies vai nainen kyseessä1. Jos todellakin ei mene hyvin niin erotkaa ja häslätkää sitten kenen kanssa tahdotte, mutta se että naimisissa ollessa pettää toista ja sitten vielä vinkuu täällä palstalla niin ei sitä voi kun ihmetellä miten löyhässä jonkun moraali on. Sellaista moraaliako opetatte lapsillenne?. Jos teillä on pettämiseen aikaa niin käyttäkää se edes siihen, että luotte lapsellennne hyvät oltavat ja opetatte edes lapsellenne oikeita tapoja toimia.

Miten on mahdollista, että pettäminen avioliitossa niin jokapäiväinen juttu, että sitä pidetään vähäpätöisenä juttuna, taitaa avioliiton arvostus olla hiipunut.

Vierailija
26/26 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teillä on lapsi ? Kuinka päädyit pitämään lapsen ? Hyväksyikö mies lapsen ? Toivottavasti et itse kärsi tilanteestanne, vaan ystyt elämään onnellisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme