G: miksi Exäsi on juuri Exä eikä Nyxä:)?
Kommentit (34)
Perustaa oman juottolan turistialueelle Epsanjaan. Minä ja lapset vaan olimme esteenä.
Voi voi, ja nyt kymmenen vuoden päästä itkee ja kiukuttelee kun teinit eivät halua mennä katsomaan isiä, vaikka isillä on niin kova ikävä.
asui äitinsä helmoissa.. luuli että voi tulla asumaan luokseni ja minä elätän hänet! aloitti monta kertaa koulun ja aina jätti kesken kun ei jaksanut eikä viitsinyt käydä!! ei osannut nostaa rahaa pankkiautomaatista vaan minun piti se hänelle opettaa.. ja ennen sitä tietysti mennä hänen kanssaan pankkiin ja puhua hänen puolestaan kaikki jotta sai kortin. onneksi tapasin nykyisen aivan ihanan mieheni joka on fiksu ja täysin sen tumpelon vastakohta!! nykyään exä on lidlin kassalla ja asuu hänen äitinsä ostamassa asunnossa =D ja samanlainen tumpelo edelleen!!!
Yksi existä tykkäsi, että jos minä käyn liikaa hänen hermoilleen, hän voi ihan vapaasti ottaa ja hivauttaa, samoin tykkäsi myös, että jos hän tahtoo seksiä, ei ole niin väliksi, vaikken minä tahtoisikaan. Oli oikea törkykasa suurimman osan suhdettamme, mutta kun lopulta pistin pisteen suhteelle, hänestä kuoriutui yllättäen totaalisen upea mies, joka teki kaikkensa liehitelläkseen mua takaisin luokseen. Hän jopa järjesti juhlat mun ihanuuteni kunniaksi, ja piti ko. juhlissa oikein siirappisen puheen samasta aiheesta.
Yhden exän kanssa ainoa, mikä toimi, oli seksi. Monetkaan lähipiirimme ihmisistä eivät edes tienneet seurustelustamme, koska emme oikeastaan juuri liikkuneet ihmisten ilmoilla kaksistaan. Nekin harvat kerrat mitä liikuttiin, todistivat, ettei toimi, kun mitään puhuttavaa toisillemme ei edes ollut.
Yhden kanssa suhde kaatui siihen, että sitä olisi pitänyt kuukauden verran pitää yllä pelkkien viikonlopputapaamisten voimalla, viikot olisimme olleet eri paikkakunnilla. Minä olin jo juna-asemalla menossa miehen luo viikonlopuksi, kun mies ilmoitti (tekstiviestillä), että älä tulekaan, ei hänestä ole tähän.
Ei nyxänkään kanssa aivan kaikki asiat toimi yks yhteen, mutta molemmilta on löytynyt halua ja tahtoa sovitella asiat toimiviksi.
hän oli huono sängyssä eikä yhtään aktiivinen seksin suhteen. Lisäksi oli huonossa fyysisssä kunnossa epäterveellisten elämäntapojensa vuoksi, laiska kaikessa muussa paitsi yrityksensä pyörittämisessä, ei tehnty kotona muuta kuin söi, katsoi tv:tä ja nukkui. Ei kertonut minulle yhtään mitään asioistaan jne.
muuten olisi ollut ok mies ja todella komeakin. Aika paljon Deppin näköinen.......
* hän on nykyään homo
eikö siis aina ollut? Vai selviskö muut ongelmat kerralla, kun tuli kaapista ulos?
eikö kukaan uskalla myöntää, että itsessäänkin olisi syypäätä eroon?
asia sai välimme liian kireiksi ja turhautuneeksi. välimme viilenivät ajan myötä ja asuimme jonkun aikaa vain ns. kämppiksinä
mutta jätin exäni, koska hän ei ollut ulkoisesti sellainen mitä toivoin. osittain ehkä myös siksi, että etsin vielä itseäni enkä osannut vielä sitoutua keneenkään.
Hän oli:
* täysin empatiakyvytön
* itsekeskeinen
* ilkeä (nautti kiusanteosta avoimesti)
* kykenemätöän kompromisseihin tai joustamiseen
* holtiton raha-asioissa (sai palkkansa ulosottoon)
Hän:
* halveksi lähes kaikkia ihmisiä
* vittuili minulle ihan kaikesta
* oli mustasukkainen kavereistan ja suuttui aina jos lähdin käymään kylässä .. murjotti vielä seuraavan päivänkin
* päätti yksin sisustuksesta, mikään minun ideani tai toiveeni ei kelvannut
Ihan kaikkea en jaksa enkä haluakaan muistaa..
Lopulta minulle tuli semmoinen olo kuin minua ei enää olisi olemassa. Siinä vaiheessa ymmärsin lähteä.
Tilannetta ei koskaan selvitetty. Mä vaan häivyin.
eka oli riippuvainen. Ensin alkoholista, sitten pelaamisesta, sitten minusta (sairaalloista mustasukkaisuutta) lopulta huumeista... Juu, ei tehnyt mieli perustaa perhettä sen kanssa, vaikka tietyllä tapaa jäi ikuisiksi ajoiksi kaivertamaan... (Tiettävästi ei ole juurikaan muuttunut viimeiseen 15 vuoteen...)
Toinen oli väkivaltainen. Piste. 5 vuotta tarvittiin muksimista, riepottelua, kuristamisia, heittelemisiä että tokenin ja lähdin pois...
Joutavat exiä ollakin.
Taisimme kasvaa klassisesti erilleen kun lapsemme syntyi. En syyttäisi häntä, enkä itseäni, emme vaan sopineet yhteen vanhempina, kantamaan vastuuta pienestä ihmisestä. Ero onneksi kasvatti minut vastuullisuuteen luullakseni. Nyxän kanssa kaikki on toisin. Osaksi koska tajusin, että voin muuttaa vain omaa käyttäytymistäni. Ehkä klishee, mutta niin totta.
Olin onneton ja pitkästä parisuhteesta huolimatta yksinäinen, menin ja ihastuin toiseen mieheen. Kun sorruin hänen kanssaan sänkyyn, jouduin lopettamaan pitkän suhteen exän kanssa, koska en voinut elää pettäjänä.
Kuinka ollakaan, eron jälkeen selvisi että ex olikin pettänyt minua vähintään 9 eri naisen kanssa, näistä 7 olivat tuttujani/"ystäviäni"! :D Tyypillä ei vain koskaan ollut munaa kertoa noista, ja minä syytin itseäni siitä etten ollut onnellinen.
Tarinan opetus? Kannattaa luottaa intuitioon ja lopettaa ajoissa suhde jossa on onneton.
* hän on nykyään homo
eikö siis aina ollut? Vai selviskö muut ongelmat kerralla, kun tuli kaapista ulos?
Lapsia se on lykännyt maailmaan eri naisten kanssa minunkin jälkeeni. Neljä naista, kuusi lasta, yhteen laskettuna.
Sitten kun täytti 40v pisti elämän uusiksi. Asuu kuulema onnellisena parikymppisen miehen kanssa. Muut ongelmat? No viina kuuluu maistuvan ihan entiseen tahtiin, eikä työntekokaan ole alkanut sopia arvolle sen paremmin kuin ennenkään.
9
onko bi vai homo. Ei tuo ole kuin nimikkeillä kikkailua.
Eka exä oli kauhee, olis pitänyt jättää se paljon aikasemmin. Toka exä jätti mut ja se oli ihan kauheeta.
Nykyinen ihana!
Eka on ex:
Ei pystynyt avautumaan asioistaan minulle, mitä tahansa henk.koht asiaa kysyin, sanoi aina ettei kuulu mulle. Vaikka sitten oisin kysynyt missä pankissa hällä on tili tai minkä hintaista autoa katsellut kun oli uutta ostamassa. Minun puolestaan olisi pitänyt kertoa hänelle kaikki asiat, myöskin potilasasiat kun olin kotipaikkakunnan neuvolassa työharjoittelussa terveydenhoitajaopintojen aikana. En tietenkään kertonut ja hänen mielestään se oli merkki siitä ettei luottamus välillämme pelannut. Niinpä niin.
Toka on ex:
Mies petti ja jätti. Palasi kyllä takaisin, mutta minä puolestaan jätin hänet, kun tajusin että sama peli jatkui saman naisen kanssa.
Kolmas on ex:
Tämän kanssa olin yhdessä vain 3kk. Ei uskaltanut laittaa missän asiassa vastaan, aina tehtiin niinkuin minä halusin. Asioista ei voinut keskustella kun oli aina samaa mieltä. Lisäksi roikkui minussa. Esim. baarissa menin vessaan, mies tuli naistenvessan oven taakse odottamaan, ei halunnut olla hetkeäkään erossa. Sama homma jos menin itselleni tilaamaan baaritiskille juotavaa.
Neljäs ja nykyinen on hyvä, enkä halua vaihtaa. Toivottavasti ei mieskään minua.
Mutta hyvä että kävi niin kuin kävi, sain fiksumman ja kauniimman ja varakkaamman vaimon.