Mikä siinä Angeliinassa sitten on niin ylivertaisen kaunista?
Kommentit (25)
"kuka tahansa vois olla yhtä kaunis, jos voisi yhtä paljon panostaa ulkonäköönsä"
Akkojen katkeruudella ei ole rajoja.
kaikkihan on näyttäneet tältä jo teininä:
....siis jos olet tuo kirjoittaja, jota vitutti kun mies piti AJ:ta kauniina...
Tykkään enemmän vähän hienovaraisemmasta seksikkyydestä.
mukean pyreät rinnat, kapea lantio, pitkät sääret ja kapeat käsivarret! Need I say more....
....siis jos olet tuo kirjoittaja, jota vitutti kun mies piti AJ:ta kauniina...
melkein kaikkien miesten mielestä kaunis.
mukean pyreät rinnat, kapea lantio, pitkät sääret ja kapeat käsivarret! Need I say more....
hartioihin? No onhan mullakin melkein kaikki nuo :)
kuka mies nyt ei haluaisi tälläistä kissaa sänkyynsä:
http://cranius.files.wordpress.com/2008/09/angelina_jolie_01_header12.j…
http://dietrichthrall.files.wordpress.com/2009/04/angelina-jolie.jpg
koska sillä on tuollaset "suihinottohuulet"...
koska sillä on tuollaset "suihinottohuulet"...
"suihinottohuulet"? ap
voidaan laittaa gallup pystyyn miehille ja aivan varmasti suurin osa sanoisi, että kaunis on. So? Get over it.
ei pidä siitä, että naisella on huono itsetunto. Ja sulla näyttää olevan.
ei pidä siitä, että naisella on huono itsetunto. Ja sulla näyttää olevan.
Siitäkö että en usko, että 90 % miehistä pitää Angeliinan huulista? No kaunis hän voi olla 90 % mielestä (mutta vain kaunis, ei maailman kaunein tms). Vai siitäkö, että väittäisin olevani kaunis suunnilleen 70-80 % miesten mielestä (siis laitettuna) joka puolelta, paitsi rinnoista. ap
että hyvän itsetunnon omaavaa naista ei voisi vähempää kiinnostaa mikä %- luku pitää Jolien huulia tai naista kauniina. Hyvän itsetunnon omaava nainen ei ainakaan vittuuntuisi asiasta, vaikka asiasta keskusteltaisiin. Mä voisin sanoa suoraan, että kaunis nainen ja vaikka mieheni ja 100 % miehistä kehuisi häntä, se ei mua vituttaisi. Se ei ole omasta ulkonäöstäni piirun vertaa pois.
tuo nyt liki täydellinen nainen. Tietenkin on miehiä, joiden mielestä joku toinen on maailman kaunein, mutta Angelinassa on kyllä jokaiselle jotakin, kuten mainittu: kissamaiset silmät, järjettömän paksut huulet, suuret rinnat, pitkät raajat, hoikka vartalo, pitkät hiukset, persekin on varmaan ihan jees..no, tiiä nyt sitten noiden miljoonien synnytysten jälkeen, että miltä se kroppa näyttää ilman vaatteita, mutta kaipa sillä on taitavat kirurgit käytössään.
MINÄKIN panisin Angelinaa ja mä olen sentään 100% hetero!
Ja samasta syystä mammat täällä haukkuu sitä ties miksi. :)
Sanoo, että se näyttää kovalta ja kulmikkaalta ja luotaantyöntävältä. Tykkää Grace Kellystä ja Katherine Zeta Jonesista.
Sanoo naisen aiheuttavan lähinnä "torjunta-reaktion".
Sen sijaan mies on sanonut Gnyweth Paltrowin olevan elegantti. Ja että Amy Adams on suloinen. Ai niin, Romola Garai oli kaunis miehen mielestä (ja niin minunkin mielestäni!)