Mitä RADIOKANAVAA KUUNTELET?
Yleensä mitä mahd. nyt ja mitä et koskaan kuuntele/vihaat itse kuuntelen YLE ÄXÄÄ yleensä niin myös nyt vihaan radiosuomea.
Kommentit (59)
Niiden aamushow, jossa Olga K ja Harri Moisio on mun aamujen ilo -erityisesti Harri on musta aivan symppis tyyppi!
Ja jos joskus sattuu la-aamuisin olevan aikaa, Viikon vieras on jo monta kertaa yllättänyt positiivisesti - vähän kuin aikuisten satuja :-)
Varsinkin korporaatiota Heikelän provosoivien mielipiteiden takia.
loistava juontaja! muutoin kuuntelen mieluummin ylen radiokanavia, ennemmin kuin jatkuvia mainoksia ja samoja hittibiisejä kerta toisensa jälkeen.
novan tusinapoppia en yleensä jaksa kuunnella.
Kaupallisia kanavia en kuuntele koskaan. En kestä soittolistoja enkä mainoksia.
tosin lapset alkaa olla sen ikäisiä, ettei sitä välttämättä voi heidän kuultensa enää kuunnella. Myös YleX menettelee.
koska olen tosiaan pohtinut mitä ihmettä sitä kuuntelsi. Niin luokatonta ja aivan uskomatonta soopaa tulee novalta nrj:ltä suomipopilta aivan jotain... ei voi toistaa.
Siis yle yksi onko sama kuin yle x mun täytyy säätää radio uudelleen.
Vähän väliä mainoksia ja muka musiikki kanava. Enemmän noita mainoksia on kuin musiikkia.
SuomiPop on useimmiten päällä.
Ylen kanavia en kuuntele ikinä enkä Novan liikenneohjelmia: "täällä joku ohitti vaikkaa tiellä on lunta -varokaa!"
radiodei on ehdoton suosikkini..hyvää musaa ja fiksua jutustelua... sitten autoillessa voi kuunnella välillä myös novaa ja suomipoppia. Noita klassisen musiikin kanavia tai urheiluselostuksia en todellakaan jaksa radiosta kuunnella.
voicea (vaikkakin siinä on ihan liikaa mainoksia) ja novaa
Ja täälä pohjosesessa se kanava on 95,3 tai 97 =)
Meilä ei muutenkaan ole niin paljon valinnanvaraa, mutta yleensäkään en jaksa nuita mainoskanavia kuunnella kahta tuntia pitempään. Ylex uudistuu riittävän usein ja on monipuolinen.Ja ylex ja yle ykkönene ei ole sama!
Ja Voicea, koska siellä on hauskat juontajat. :)
Joo, ja joskus pitää radio pistää kiinni, kun ei kaikki ole lasten korville sopivaa, mutta ei noita muita kerta kaikkiaan voi kuunnella.
radio helsinkiä, groovea, ylen ykköstä, yle äksää. Eniten radio helsinkiä.
En tykkää yhtään energystä ja kiss fmstä tai sen tyylisistä listaradioista.
Siellä on 60-80-luvun musiikkia, jota kuuntelen paljon mielummin kuin uutta musiikkia.
harmillista, että päivän aikana saattaa tulla uusintoja ja se on tylsää...