Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Elämässäsi tapahtunut asia, josta et vieläkään ole päässyt yli

Vierailija
19.03.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisikohan terapia vielä kymmenen vuoden jälkeen?

Vierailija
2/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemasta nyt 4vuotta:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset hakeutuvat terapiaan.

En taida olla yli kokemastani työsyrjinnästä.

Auttaisikohan terapia vielä kymmenen vuoden jälkeen?

Vierailija
4/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v syntymäpäivänä kun serkkuni isä soitti että hän oli saanut koiranpennun. Ja minä olin toivonut sitä syntymäpäivälahjaksi.

Aikuisena 4 keskenmenoa ja vanhempien kuolemat. Rahahuolet, oikeudenkäynti talosta ja muut hankaluudet on pikkujuttuja.

Vierailija
5/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni kuolema leukemiaan 6-vuotiaana kun itse olin 11.

Rakastamani mies jätti minut täysin yllättäen ilman mitään selityksiä.

Isän alkoholismi.

Kiusatuksi tuleminen päiväkodissa ja koko peruskoulun ajan eivätkä aikuiset auttaneet vaikka tiesivät asiasta.

Oman lapseni syntymä keskosena ja kuolema sydänvikaan 1kk iässä omana syntymäpäivänäni kun täytin 24.

Vierailija
6/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitojen aikana voin "hyvin", sen jälkeen olen ollut vapaassa pudotuksessa.

Vierailija
7/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osaksi myös hyväksikäyttö. Mutta sen kanssa olen enemmän ok kuin koulukiusauksen. Tai siis koulukiusaus näkyy enemmän arjessani ja persoonassani.

Vierailija
8/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 3 lasta hänen kanssaan kunnes kaikki paljastui...erottiin, mutta olen edelleen helvetin katkera.

En ole selvinnyt enkä voi antaa anteeksi tekoja.

Vierailija
9/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v sitten. Vieläkään en ole päässyt yli, vaikka elämääni olenkin jatkanut.

Vierailija
10/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni kuolema leukemiaan 6-vuotiaana kun itse olin 11.

Rakastamani mies jätti minut täysin yllättäen ilman mitään selityksiä.

Isän alkoholismi.

Kiusatuksi tuleminen päiväkodissa ja koko peruskoulun ajan eivätkä aikuiset auttaneet vaikka tiesivät asiasta.

Oman lapseni syntymä keskosena ja kuolema sydänvikaan 1kk iässä omana syntymäpäivänäni kun täytin 24.

Vierailija
11/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaksosia ja tapahtumasta on jo kohta 26 vuotta aikaa. En ole koskaan tavannut saman kokenutta, joka ymmärtäisi...

Vierailija
12/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli niin nuori. Ja se miten se vaikutti vanhempiini, jotka eivät pääse siitä koskaan yli.

Vierailija
13/13 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko tätä edes tapahtunut, mutta mulla on hämäriä muistoja hyväksikäytöstä, jotka eivät jätä rauhaan varsinkaan öisin. Voisin unohtaa koko jutun, jos aivoni vain sallisivat sen. Isä oli alkoholisti ja perhe- elämä siis ainakin minulle helvettiä, sen kanssa olen suht sinut koska ei mua nyt kuitenkaan lyöty tai jätetty ruokkimatta. Pari kertaa nukuin kyllä ulkona.

Koulukiusaamisen kanssa en taida olla lainkaan sinut, koska kukaan muu paitsi yksi ikätoveri ei hyväksynyt minua ikävuosina 10- 18 niin on aika vaikea nykyisinkään uskoa, että joku voisi pitää minusta tai ei vain pyrkisi hyötymään. En osaa lähestyä ihmisiä ja vatvon hirveästi, millä äänensävyllä mulle puhutaan ja tulkitsen sen aina niin, että mua pidetään idioottina. Jos kotona olisi jotenkin tuettu tai siellä olisi ollut mukava ja lämmin tunnelma niin olisi tuo kiusaaminen voinut olla vähemmän häiritsevää, mutta on lapselle aika hankalaa, jos sekä kotona että koulussa on paskaa ja vapaa- ajatkin on useimmiten itsekseen. Senpä vuoksi luin kaiket ajat kirjoja ja nykyäänkin viihdyn parhaiten omassa mielikuvituksessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä