Miten ton lapsettomuushoitojen vastaisen ketjun saisi pois?
Mulle tulee niin paha olo. Että maailmassa on ihmisiä, jotka toivotat, että mun perhettä ei olisi olemassa.
Kommentit (13)
Mulle tulee niin paha olo. Että maailmassa on ihmisiä, jotka toivotat, että mun perhettä ei olisi olemassa.
Aina tulee olemaan ihmisiä, jotka ajattelevat noin, ja se on aika luonnollistakin tässä maailmantilassa.
Mäkin periaatteessa ajattelen noin, mutta tiedän olevani täysin jäävi asiaa arvostelemaan, koska olen saanut lapseni helposti.
omaa maailmankuvaa vastaan, mutta minusta sellaisillekin mielipiteille on oltava tilaa. Ei pidä ottaa tätä(kään) palstaa niin vakavasti, että jonkun törpön mielipiteistä pahoittaisi mielensä.
ja jokaisella on mielipiteensä. elämä on.
vai provoiletko?
täällä haukuttu myös äidit, jotka eivät imetä, sektiolla synnyttäneet, yökylään lapsensa vievät ym.
Aina joku pahoittaa mielensä!
Ellet kestä muiden mielipiteitä, älä lue näitä juttuja!
ettei sun perhettäsi olisi olemassa. Älä nyt suhtadu noin tunteella tuohon asiaan, kyseessä on periaatteellinen keskustelu, ei varmasti ole tarkoitus loukata ketään.
Pitäisikö homopareille kustantaa verovaroilla kohdunvuokraus, jos tahtovat lapsia eikä ole sopivaa naista lähipiirissä avuksi?
täällä haukuttu myös äidit, jotka eivät imetä, sektiolla synnyttäneet, yökylään lapsensa vievät ym.
Aina joku pahoittaa mielensä!
Ellet kestä muiden mielipiteitä, älä lue näitä juttuja!
Noissa aiheissa liikutaan hippasen eri asteella, kuin silloin kun toivotaan, että jonkun lapsi ei olisi syntynytkään. :)
Itse kommentoin ketjuun hetki sitten näin:
Minkä takia täsät asiasta ei saa olla vastaisia mielipiteitä?
Kaikkien on hyväksyttävä hoidot, ettei vaan loukkaa ketään. Miksi kuitenkaan meidän parisuhdettamme ja lastamme ei tarvitse kaikkien hyväksyä? Miksi joku saa olla meidän valintaamme vastaan, vaikka mielipide loukkaa meitä? Suhteemme on siis alkanut pettämisestä ja tätähän suurin osa av-mammoista ei hyväksy. Mutta pakkohan teidän on hyväksyä, kun ketään ei saa mielipiteillään loukata!
Minä siis halua, että kaikki pettämisestä alkaneita suhteita kritisoivat ketjut poistetaan. Jeejee...
Miten kestät mitään vastoinkäymistä tai lapsesi tulee kestämään.
En minäkään kaikkia hoitoja hyväksy kuten niitä että vanhat yli hedelmällisyysiän tekevät lapsia toisten soluilla se on mielestäni sairasta touhua.
Näitä ei vielä tietääkseni Suomessa ole tehty.
Ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä vaikka ne poikkeaisi omistasi.
En myöskään hyväksy lesboille tehtyjä alkion siirtoja tms.
Mielestäni mies ja nainen lisääntyy keskenään ja joissain tapauksissa hoidolla voidaan heitä auttaa, silloin kun käytetään heidän omia sukusolujaan.
läpi monta thmää ja muita loukkavaa ym. avausta tai kommenttia.
saaneista äideistä tuossa ketjussa.
Äiti, joka toivoo toisen lapsen kuolemaa, ei ole valmis äidiksi. Siksi hän ei luonnollisilla keinoilla lasta saakaan.
ihmettelen, ettei täällä ole mitään valvontaa.
Täällä on sairaita ihmisiä liikkeellä.
Ei kai siellä kukaan ole toivomassa ettei jotakuta olisi NYT olemassa. Siellä vain kritisoitiin hedelmättömyyshoitoja. Omituisempia olivat ne kuoleman toivomukset ja ne tulivat kyllä muilta kuin keskustelun aloittajalta.
Kuulehan, maailmassa tulee aina olemaan pahoja ihmisiä. Yhden viestiketjun poistaminen ei heitä poista. Parhaiten tulet asian kanssa toimeen, kun lakkaat käymästä tällaisilla nettifoorumeilla, joilla noita kasvaimia pesii.