Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten järjestätte ekaluokkalaisten kesän ollessanne töissä?

Vierailija
19.03.2010 |

Lähinnä ne perheet, joissa ei ole lasten vanhempia sisaruksia auttamassa, eikä isovanhempia. Ovatko ekaluokkalaiset yksin kotona koko sen ajan, kun vanhemmat töissä? Vai palkkaatteko jonkun olemaan lapsen/lasten kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on päiväleireillä ne viikot, kun meillä ei ole lomaa. Minä pystyn tekemään lyhyempää päivää ja viemään ja hakemaan lapset.

Vierailija
2/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä mukavaa kun ei ole yhteistä lomaa... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosiskon kanssa yöleirille viikoksi ja loput lomia limittämällä miehen kanssa. Yhteistä lomaa mahdollisesti miehen kanssa viikko tai kaksi, ei vielä päätetty. Näin mennään, kunnes kasvavat vähän.

Vierailija
4/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelle on aina ollut yhteiset loma-ajat tosi tärkeitä. Siksi tuntuukin kauhealta, jos on pakko limittää lomat kun esikoinen menee kouluun :-( Mutta nyt näyttää siltä, että mummi eläköityy siihen mennessä ja haluaa hoitaa muksuja :-) Toivotaan, että se onnistuu, eikä tule mitään sairastumisia tms.

Vierailija
5/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee yksityiselle perhepäivähoitajalle klo 12.00 , aamut kotona tai pihalla.

Vierailija
6/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä neljä viikkoa ja mies kuusi. Mies tekee etukätaan ylitöitä, muuten ei lomat riittäisi.

Luojan kiitos ensi kesänä on VAIN 10 viikkoa järjestettävänä , viime kesänä oli 11.

Vierailija
7/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yh:t toimivat, kun ei ole miestä jonka kanssa limitellä lomia?

ap

Vierailija
8/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannukseen asti ja sit vuorotellaan lomia miehen kanssa. Viikon on lapset mummolassa hoidossa, niin saadaan sitten kaksi viikkoa koko perheen yhteistä loma-aikaa myös, muuten ois jäänyt viikkoon.

Vierailija
9/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ainakin sinä voit pitää lapsen 12 viikkoa vaikka missä leireillä.

Jos ei ole rahaa, niin joko kaupungin tai seurakuntien leireille. Päiväleireille tai yöleireille.

Jos on rahaa, niin harrastusleireille tai vaikka Heurekan leireille.

Jos on vain vähän rahaa, niin tennistä tms. voi pelata vain kaksi tuntia joka päivä. Eli leiripäivän ei tarvitse olla niin pitkä.

Runsaudenpulahan tässä on.

Vierailija
10/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut koko päivää vaan 4h/pv, lapset oli aamusta ja iltapäivästä pari tuntia keskenään.

Vierailija
11/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla av-mammoilla on niin rikas mies, ettei tarvii käydä töissä, saati laittaa lasta leireille. Kivempihan sen lapsen ois olla kotona äidin kanssa... :)

Vierailija
12/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen opettaja ja minulla on pitkät kesälomat. SILTI laitan lapseni leirille, viikoksi toiselle ja viikoksi toiselle. KIVEMPI lapselle on tehdä jotain muutakin välillä. Näiden kahden leiriviikon jälkeen olen vieläkin lasten kanssa lomalla 8 viikkoa tai jotain.

että kaikilla av-mammoilla on niin rikas mies, ettei tarvii käydä töissä, saati laittaa lasta leireille. Kivempihan sen lapsen ois olla kotona äidin kanssa... :)

Vierailija
13/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan työelämän kautta ponnistanut.

Tuosta tuli mieleen, että minä yleensä aina aloitan vastauksen tyyliin, häh, heh tai noh...

Vierailija
14/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan sinne heti perjantaina suoraan töistä, vietän viikonlopun isovanhempien nurkissa lapsen kanssa. Ja maanantai-aamuna ajan 200 km taas töihin. Näin olen tehnyt 2 kesää. 4 viikkoa onneksi saan kesällä lomaa.

Vierailija
15/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan sinne heti perjantaina suoraan töistä, vietän viikonlopun isovanhempien nurkissa lapsen kanssa. Ja maanantai-aamuna ajan 200 km taas töihin. Näin olen tehnyt 2 kesää. 4 viikkoa onneksi saan kesällä lomaa.

Nostan hattua sulle!

Vierailija
16/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankkaa,mutta ei voi mitään.

Vierailija
17/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yh:t toimivat, kun ei ole miestä jonka kanssa limitellä lomia? ap

oli yksin kotona, oli ulkona kavereiden kanssa, kävi treeneissään tai läheisillä ystävillä leikkimässä. Kotona kävi syömässä jättämäni lounaan tai joskus annoin pari euroja, saivat mennä kaverin kanssa vaikkä mäkkäriin.

t. yh

Vierailija
18/18 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus sitten normi kesäloma päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan