Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tuli luokkasi läskistä koulukiusatusta hikipinkosta?

Vierailija
18.03.2010 |

musta tuli taiteilija

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ainakaan ala-asteella ollut kiusattu vaan kaverini. Yläasteella oltiin eri luokilla joten sitten en tiedä.

Mutta oli kyllä hyvä koulussa.

Hän oli myös hyvin boheemi tyyppi ja kuvis taisi olla yksi lempiaineista.

Yläasteella varsinkin olivaatteet,kädet yms. aina ihan maalissa :).

En tosin tiedä mitä hänelle tänä päivänä kuuluu.

Vierailija
2/21 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään oikeasti edes ollut lihava, mutta siksi minua sanottiin ja olin ihan varma että olenkin.

Minusta tuli lastentarhanopettaja, äiti, vaimo, sarjakuvataiteilija ja onnellinen. Ei hassumpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työtön. Täysi luuseri, siis.

Vierailija
4/21 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä taidettu kiusata, mutta hän oli hieman tukeva ja kympin oppilas. Korkeakouluun meni ja tietääkseni on tutkijana jossain.

Vierailija
5/21 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 onko sulla netissä töitä näytillä?

Ei ole, koska työt julkaistaan kirjana, niin en voi niitä laittaa nettiin. Muutama sutaisujuttu on netissäkin, mutta ne oikeat ei tule nettiin ollenkaan.

Vierailija
6/21 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tukeva, rillipäinen hikipinko kyllä. valmistuin lopulta yliopistosta maisteriksi, olen vakityössä projektipäällikkönä, kahden lapsen juoksua harrastava suunnilleen normipainoinen äiti

ei ole valittamista :)

Vierailija
7/21 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiusattu, mutta hikipinko se oli, hieman pyöreä ja haisi pahalle.

Vierailija
8/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista kiusatuista tytöistä tuli jotain hyväpalkkaisia pomoja.

Itse olin se, joka puolusti kiusattuja ja minusta tuli huonopalkkainen lähäri. Se yhteiskunnan vitsaus, joka pesee niiden mummojenne perseitä.

Ei olis kannattanut suojella kiusattuja ja olla ihmisystävällinen ja hoivaviettinen ja empaattinen. Ihan yhteiskunnan pohjasakkaa tuli minusta hoivavietteineni.

Olis kannattanut olla kovapintainen kiusaaja tai kiusattu niin olis päässyt kunnon ammattiin.

Vierailija
9/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuottaja.

Vierailija
10/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin se, joka puolusti kiusattuja ja minusta tuli huonopalkkainen lähäri. Se yhteiskunnan vitsaus, joka pesee niiden mummojenne perseitä.

Ei olis kannattanut suojella kiusattuja ja olla ihmisystävällinen ja hoivaviettinen ja empaattinen. Ihan yhteiskunnan pohjasakkaa tuli minusta hoivavietteineni.

Olis kannattanut olla kovapintainen kiusaaja tai kiusattu niin olis päässyt kunnon ammattiin.

Kävin tosin ammattilukion, ehkä jatkan opiskelua joskus...

Vierailija
11/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskistä tulee ihan pian lääkäri.

Vierailija
12/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuli av-kiusattu suuren perheen kotiäiti.

Itse valitsin urani ja olen siinä onnellinen... vaikka av:lla usein saakin kuraa niskaansa ollessaan näinkin pitkän linjan työtä vieroksuva kotonalusmuilija.

Vierailija
13/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no osaan mä vähän leipoakkin.

En kouluja jaksanut käydä ja kelan tuella elelen ja viihdyn hyvin vartalossani. Herkuttelen päivittäin ja nautin elämästäni haaveillen.

Vierailija
14/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
15/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikipinko ei ollut luokan lihavin.

Ala-asteen lihavin ei ollut kiusattu, en tiedä mikä hänestä tuli.

Vierailija
16/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ihmisiä, joista pidettiin myös koulun ulkopuolella. Ja ylipainon vuoksi ehkä vähän kiusattiin sellaista vitosen oppilasta, mutta koska hänkin oli tosi mukava, niin se 'kiusaaminen' oli sellaista härnäämistä, jonka jälkeen jatkettiin taas sulassa sovussa.

En muista, että luokallamme olisi ollut ketään systemaattisesti kiusattua, mutta ehkä tarkemmin ajatellen jonkin verran syrjittiin sellaista hoikkaa, hiljaista ja vähän huonosti koulussa menestyvää tyttöä, jonka kanssa harva pääsi samalle aaltopituudelle, vaikka olisi yrittänytkin.

Vierailija
17/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä tuli pankinjohtaja.

Enemmän tiedän mitä niistä kiusaajista tuli: yhden tappoi mustalaiset, toinen kuoli huumeisiin. Kolmas on postinjakaja.

Vierailija
18/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitokonenero joka on nokialla koodaamassa puhelimia.

nykyään tosin hoikka. ja aina ollut sosiaalinen ja sanavalmis

Vierailija
19/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaan oli lyllerö ja toinen kamala kovis-

Toisesta tuli lihava äiti, en tiedä onko naimisissa, lapset on kauniita kyllä. Toisesta ei ole kuulunut mitään, täytyypä facebookata se.

Vierailija
20/21 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yritin ensin niissä hyvä palkaisissa kunnon ihmisten töissä, mutta koko ajan kärsin itse. Nyt olen tyytyväinen elämääni ja varsinkin työhöni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi