Auttakaa: fb:n keskustelun palloista...?
Eli mitä tarkoittavat vihreä ja harmaa pallukka? Aiemmin luulin vihreän tarkoittavan, että on vapaa keskusteluun ja harmaan, että on offline. Mutta onko kuitenkin niin, että offline (keskustelu poissa) eivät näy listassa lainkaan? Ovatko vihreällä pallolla merkityt itseasiassa parhaillaan keskustelemassa? Vai harmaat? Kiitos, jos joku tietää.
Kommentit (20)
Kiitos paljon vastauksesta. Vielä kysyisin, mikä kaikki on aktiivisuutta? Onko aina silloin kun keskustelee vihreänä? Entä muulloin?
toiminta vaikuttaa vihreän pallon näkymiseen. Keskustelu nyt ainakin, ehkä myös esim. pelaaminen tai kuvien selaaminen Facebookissa, en ole kovin perehtynyt. Mutta se ainakin on varma, että offline-tilassa olevat eivät näy listassa.
T. edellinen
Vihreänä olevat ovat FB:ssä paikalla, ei välttämättä just keskustele, mutta kuitenkin on fb:ssä paikalla. Harmaana taas on, jos fb on koneella auki, mutta ei ole fb:ssä paikalla kuitenkaan.
Mulla esimerkiksi on fb lähes aina koneella auki, mutta surffailen ihan muilla sivuilla. Myös jos fb on auki ja lähdet koneelta pidemmäksi aikaa, se pallura menee harmaaksi.
Toivottavasti tähän tulee lisää vastauksia, kun on tullut jo ristiriitaista infoa. Aiemmin luulin samoin, että vapaa keskustelemaan vihreä ja harmaa offline. Mutta nyt haluaisin tietää kertooko harmaa tai vihreä siitä, keskusteleeko henkilö tuolloin jonkun muun kanssa. Tarkoittaahan Offline samaa kuin keskustelu poissa? Tämä idle on uusi käsite, voisko joku selittää tyhmälle vielä tarkemmin?
Tässä kaikessa siis kyse siitä, että mietin keskusteleeko ihastukseni samalla muitten naisten kanssa. Viimeksikin vastaukset kestivät niin kauan. Pitäis varmaan jo unohtaa kyseinen, kylläkin ärsyttävän komea herra.
Toivottavasti tähän tulee lisää vastauksia, kun on tullut jo ristiriitaista infoa. Aiemmin luulin samoin, että vapaa keskustelemaan vihreä ja harmaa offline. Mutta nyt haluaisin tietää kertooko harmaa tai vihreä siitä, keskusteleeko henkilö tuolloin jonkun muun kanssa. Tarkoittaahan Offline samaa kuin keskustelu poissa? Tämä idle on uusi käsite, voisko joku selittää tyhmälle vielä tarkemmin?
Tässä kaikessa siis kyse siitä, että mietin keskusteleeko ihastukseni samalla muitten naisten kanssa. Viimeksikin vastaukset kestivät niin kauan. Pitäis varmaan jo unohtaa kyseinen, kylläkin ärsyttävän komea herra.
että keskusteleeko joku parhaillaan jonkun kanssa. Se ei sun palleroihin vaikuta millään tavalla. Sorry.
että se harmaa pallero olis offline? Vai ettekö te tiedä mitä offline tarkoittaa? Jos on keskustelu pois päältä, ei kyllä näy siinä listassa mitenkään, kuten ei nekään joilla ei fb ole auki.
Jos aloittaa keskustelun, kun toinen on harmaana pallukkana, eikä tämä reagoi, näkeekö hän keskustelunavauksen myöhemmin, vaikka olen itse jo kirjautunut ulos?
Jos aloittaa keskustelun, kun toinen on harmaana pallukkana, eikä tämä reagoi, näkeekö hän keskustelunavauksen myöhemmin, vaikka olen itse jo kirjautunut ulos?
Oon luullut että vihreä tarkoittaa että on paikalla ihan sama mitä tekee ja harmaa ei paikalla en kyl ymmärrä miks on harmaa jos ei ole kirjautuneena kun luulin et vihreä jos kirjautuneena.
No kuitenkin jos ihastuksesi vastaukset kestävät niin voi johtua siitä että pelaa samalla tai tekee jotain muuta siinä ohessa tai miettii mitä sinulle kirjoittelis :)
Minusta tuo harmaa pallura on offline, koska jos kaverilla on harmaa pallura hän ei näe jos yrität avata keskustelun...
kun henkilö on fb:n sivulla. Jos pallura on harmaa, henkilö on netissä jollain muulla sivulla, mutta ei ole kirjautunut ulos facebookista eli voi aina välillä ilman erillistä kirjautumista käydä esim. katsomassa onko joku kommentoinut vaikkapa omaa statusta.
en tietenkään suoranaisesti näe keskusteleeko jonkun taikka kuinka monen kanssa. Mutta ilmeisesti harmaana olessaan ei ainakaan keskustele, kun ei ole aktiivisena. Ja vihreänä ollessaan joko keskustelee tai on muuten aktiivisena ja aika todennäköistä että keskustelee, jos on pidempää vihreänä, sillä ei kait sitä putkeen kovin pitkään jaksais vaan selailla kuvia tms..
Tämä kuulostaa uskottavalta selitykseltä. Mistä olet saanut tämän käsityksen?
en tietenkään suoranaisesti näe keskusteleeko jonkun taikka kuinka monen kanssa. Mutta ilmeisesti harmaana olessaan ei ainakaan keskustele, kun ei ole aktiivisena. Ja vihreänä ollessaan joko keskustelee tai on muuten aktiivisena ja aika todennäköistä että keskustelee, jos on pidempää vihreänä, sillä ei kait sitä putkeen kovin pitkään jaksais vaan selailla kuvia tms..
mutta fb:ssä muuten olen paljonkin. Joten ei tosiaan ole todennäköistä että keskustelee.
...vai onko vain tekosyy, että harmittaa kun ei oikein toimi...mutta pitää varmaan lopettaa?
Minusta tuo harmaa pallura on offline, koska jos kaverilla on harmaa pallura hän ei näe jos yrität avata keskustelun...
Jos yrität jutella jollekin, jolla pallura on harmaana, niin se kyllä sillä kaverilla näkyy. Mutta ehkäpä se kaveri on just sillon jollain muulla sivulla (katsos kun voi olla monta eri sivua yhtä aikaa auki), eikä siksi huomaa, että yrität tavoitella.
vihre pallo = online
harmaa puolikuu = paikalla, muttei aktiivinen
harmaa pallo= offline
HELP !!
Facebookin Messenger - sovelluksessa iPhonessa kuvani päällä on harmaa pallukka, jossa kirjain F. Miten saan sen muutetuksi siniseksi palloksi jossa salama? Latasin jopa sovelluksen jo uudelleen ja sininen pallukka tuli, mutta joidenkin minuuttien jälkeen sen taas vaihtui... Joitain aikoja sitten minulla oli se sinisenä, mutta jostain syystä se on viime aikoina muuttunut. Käytän välillä netissä Facebookkia, mutta pääsääntöisesti puhelimella.
idle=on kirjautuneena sisään mutta ei välttämättä tee mitään koneella tai sovelluksessa. Offline-tilassa olevat eivät näy listassa ollenkaan.