Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa (luultavasti) eron enkä tiedä miksi...

Vierailija
18.03.2010 |

Mieheni on jo pidempään käyttäytynyt omituisesti, mikään ei näytä kiinnostavan ja kaikin puolin näyttää siltä, että hän olisi kadottanut elämänhalunsa.

Muutama kuukausi sitten sanoi haluavansa "harkinta-aikaa", siis ei tiedä haluaako enää jatkaa, oli tuolloin ja on yhä aika varman oloinen, että meidän liittomme oli tässä.

Tuntuu oudolta, en tiedä mitä ajatella, jossain usvassa on mennyt tämä aika, lasten takia yritän jaksaa ja olla ajattelematta tulevaa ja mahdollista eroa. Rakastan miestäni yli kaiken ja vielä vähän aikaa sitten mies sanoi tuntevansa samoin ja nyt on ihan eri mieltä.

Väkisinkin tulee mieleen, että onko kuvioissa toinen nainen, tämän mies kieltää ja sanoo, ettei minussakaan ole mitään vikaa jne.

En tiedä kauanko tätä enää jaksan, itken itseni monesti iltaisin uneen kun lapset jo nukkuu. Aiemmin mies olisi lohduttanut, mutta nyt yleensä ei reagoi mitenkään, muutenkin välttelee kosketusta ja läheisyyttä ja aiemmin läheisyys (halailu, suukottelu ym.) on kuulunut ihan jokapäiväiseen arkeen. Lapset ovat myös huomanneet isin erilaisuuden ja heille on sanottu, että meillä on aikuisten ongelmia ja ettei isin käytös johdu heistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja tilanne. Itse olen ollut samassa jamassa ja lopulta mies lähti. Toisen naisen kielsi koko ajan, mutta kaksi kuukautta eron jälkeen seurusteli jo työkaverin kanssa.

En voi muuta kuin toivottaa sinulle jaksamista ja koita puhua edes jonkun ystäväsi kanssa, puhuminen auttaa. Ja tietysti miehesi kanssa pitäisi saada puhevälit kuntoon. Ei tuollaista kovin kauaa jaksa eikä siinä ole lastenkaan takia mitään järkeä.

Vierailija
2/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäydyin lähes samoin ja kyse oli masennuksesta. Kun pääsin pahimman yli (kesti kyllä löytää oikea lääkitys) niin palasin omaksi itsekseni enkä enää halunnut erota. Onnekseni mieheni oli kärsivällinen eikä suostunut ottamaan täysin todesta eropuheitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti 90%:sti syy miehen avioerohaluun on toinen nainen.

Kärjistäen voisi sanoa, että mies ei lähde ellei sillä ole toista valmiina. Jos siis vaimo on "ihan ok" eikä mikään pyskopaatti teurastaja tmv.

Mun ex-mies oli myös omituinen. Etäinen, vältteli jne. Yhtäkkiä vain lähti ja halusi avioeron. Toisen naisen kielsi puoli vuotta. Niin kauan kuin avioeron harkinta-aika kesti. Hoputti vain laittamaan toisen kierroksen paperit eteenpäin.

Lopulta ex-anoppini kertoi minulle, että tuoreen hääparin kuva on tulossa lehteen, etten sitten ihmettele. Avioerostamme oli tuolloin 2 kk. Ja toinen nainen odotti siinä vaiheessa jo lasta.

Eli mies kielsi toisen naisen olemassaolon vaikka hääpäivä oli heillä sovittuna ja lapsi kohdussa kasvamassa.

Miehesi saattaa olla etäinen, koska pohtii näitä ratkaisuja. Ei se helppo päätös ole. Jättääkö perhe ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

Voihan kohdallanne olla kyse ihan jostain muusta, mutta yleisin totuus on tämä kuvaamani.

Vierailija
4/4 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän potee siitä myös huonoa omaatuntoa ja on hieman masentunutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi