Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäiselle telkkari omaan huoneeseen?

Vierailija
18.03.2010 |

Eli minkä ikäiselle lapselle olette ostaneet/antaneet telkkarin omaan huoneeseen? Onko kyseessä taulutelkkari?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa oman telkun huoneeseensa

Vierailija
2/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvomatta eli jotain 16v->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan valvoa lasteni telkkarin katsomista.

Vierailija
5/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on muutakin seuraa kuin TV, niin laittakaa vaikka vuoden ikäiselle telkkari sängynpäätyyn. Leikkiseuraa jos nimittäin tarjolla on, niin terve lapsi tuskin telkkaa toljottaa.

Ainakin meille naapurinpoika aina kotona ollessaan leikkimään tulee. Ja ihan kiva niin.

Vierailija
6/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luvattu 5vuotis lahjaksi philipsin 40 tuuman led tv. Aika hienolta vaikuttaa. Varmasti nauttii piirretyistä yms. Totta kai harmittaa, kun psykologi kaveri haukkui meidät. Lapsille ei kuulema pitäisi tv:tä hankkia omaan huoneeseen.

Vierailija
7/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä on nähty että teinit eristäytyy omaan huoneeseen. Miks pitää olla oma telkkari? En ole sitä koskaan ymmärtänyt. meillä arvostetaan yhteistä laatuaikaa.. ei sitä, että jokainen menee omiin huoneisiin kattoo telkkaria. niitä ohjelmia katotaan olkkarissa mitä kaikki voi kattoa

Vierailija
8/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ite ikinä keksinyt haluta telkkaria omaan huoneeseen. Vanhemmat keksineet idean. Antakaa lahjaksi jotain muuta!

Vierailija
9/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sekään saa telkkaria makkariin. Niin kauan kuin mä elän talossa tulee olemaan yksi telkkari, jolla voi katsoa telkkariohjelmia (olohuoneessa) ja yksi telkkari, jolla voi katsoa dvd:tä, videota tai pelata xboxia (yläkerran oleskelutilassa). Ja pääsääntöisesti vain toinen telkkareista päällä, ei siis molemmat yhtäaikaa.

Vierailija
10/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan siksi kun olin yh ja asuimme kaksiossa. Mulla oli sänky olkkarissa jossa myös katsoin telkkaria iltaisin. Lapset viikonloppuna aamuisin lastenohjelmia omassa huoneessaan.

Nyt ovat teinejä ja kyllä heillä on kokoajan ollut omissa huoneissaan omat telkkarit, miksi ei?

Katsotaan miehen kanssa ihan eri ohjelmia kuin nuo, jos vuokrataan leffa, sama ei koskaan kelpaa kaikille jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi