Jumankekka naapurin palikat ei kohdillaan
Meidän 3-vuotias tuli sanoon: "Äiti tuu kattoon, naapuri heiluu alasti."
Naureskelin, että mitähän tuo vesseli nyt on keksinyt ja menin katsomaan ikkunasta. Ja tosiaan, siellä se naapuri tamppas mattojaan. Pelkkä keltainen toppi ja toppasaappaat jalassaan. Aattelin, että ei hemmetti, TÄYTYY olla vaikka puuterin väriset stringit, mutta kun se kääntyi, näin vain JULMETUN ISON PÖRRÖN siellä topin alla.
Okei. Normaalimeininki? Matontamppausta pakkasella. Ilman housuja???? Ja oikein naturellit pehkot??? Onkohan tää jatkuva harrastus?
Kommentit (18)
mun kaikki pikkarit oli pesussa ja matot oli pakko tampata ennen kuin vieraat tulivat.
Siivoon aina jossain paitulin retkussa ilman alusvaatteita. Meillä ei vaan oo naapureita.
mun kaikki pikkarit oli pesussa ja matot oli pakko tampata ennen kuin vieraat tulivat.
Joo, näinhän se varmaan sitten on. Ollaan muutettu reilu kk sitten tähän, ja naapureihin ei ihan vielä olla kovin syvällisesti tutustuttu. Mielenkiintoisia hetkiä tiedossa?
Pitääköhän pokka kun seuraavan kerran kohtaan ko.naapurin kasvokkain?
t.ap
Oli menny lopullisesti kuppi nurin jos sai tänään bannia tänne...?
mä pystyn niin näkemään tämän sieluni silmin: eukko hakkaa mattoa keltainen toppi yllä, toppasaappaat jalassa, ja tuherokarvat viuhtoen - ei saatana!
mä pystyn niin näkemään tämän sieluni silmin: eukko hakkaa mattoa keltainen toppi yllä, toppasaappaat jalassa, ja tuherokarvat viuhtoen - ei saatana!
kutisi pöksyt niin että päätti antaa imakylpyjä :D
koska MIEHEN kuuluisi tampata matot!
Oli menny lopullisesti kuppi nurin jos sai tänään bannia tänne...?
aamun naurut!:)
Paljain jaloin pakkasessa on vanha kunnon keino pysyä terveenä, mutta että hakkaa mattoja noin vähissä vaatteissa! Olikohan se niin keskittynyt siivoomiseen, ettei tajunnut? :D
koska MIEHEN kuuluisi tampata matot!
mun nähtäisiin joskus MATTOJA TAMPPAASSA!! Ensinnäkään meillä ei ole mattoja, jos olisikin, niin niitä ei tampattais, vaan ostettais aina uudet sossun rahoilla kun menee liian pölyisiksi.
Pakkopaitaan vaan ja äkkiä, jos näette minut täysissä pukeissanikin mattoja tampaamassa. PM
näin vain JULMETUN ISON PÖRRÖN siellä topin alla. Okei. Normaalimeininki? Matontamppausta pakkasella. Ilman housuja???? Ja oikein naturellit pehkot???
Jos naapuri olisi sheivannut etupyllynsä, niin kaikki olisi ihan normaalia.
Naapuri ei ole tampannut mattojaan kahteen viikkoon, joten kiirehän sillä tuli.
Hui hui. Ihan karvat nousi pystyyn tätä lukiessa.
Olette hyviä.
T: 11cm mies
käy hakemassa postinsa kesät talvet paljainjaloin pelkät kalsarit päällään. Pysyy kuulemma terveenä, kun karaisee itseään. Matkaa postilaatikolle on 300 m suuntaansa.