Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Cittarista eilen savustettua lohta, tuoretiskiltä.

Vierailija
18.03.2010 |

Lämmitin uunissa ja kun aloimme syömään niin maku oli ihan kamala. Kala oli jotenkin härskiintynyt. Heitin lautasilla olleet palat biojätteeseen mutta koskemattomat säästin jos Cittari haluaisi ne tutkia.

Laitoin eilen reklamaation Cittarin palautesivujen kautta. Mitään ei ole kuulunut.

Onko muilla vastaavia kokemuksia Citymarketin "tuoreista" kaloista?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt niin ainakin meidän paikkakunnan Citymarketissa savustetaan vanhentuneet ja pilalle menneet kalat. Ovat siis olleet ensin myynnissä ja kun ovat vanhoja, ne savustetaan. Tiedän kun olin töissä siellä ja tein niin kuin käskettiin..

Vierailija
2/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustaminen on perinteinen säilöntätapa, niinkuin graavaaminenkin, mutta tuossa on varmaan sitten menty pidentämään jo vanhentuneen kalan myyntiaikaa. Ja kun lohi on vielä niin rasvainenkin.

Toivottavasti saat vastauksen Cittarista. Yritä selvittää koska lohi on pyydetty ja koska savustettu.

Miksi muuten lämmitit savukalan? Meillä syödään kylmänä (siikaa tai silakoita).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se uutinen cittaria koskenyt, vaan ylipäätään kaikkia kauppoja. Minä olisin mennyt takaisin kauppaan sen kalan kanssa. ymmärtääkseni kauppiaan pitäisi siinä tapauksessa korvata myös matkakulut (kohtuulliset kulut). Harva sitä tosin älyää vaatia. Olemme ostaneet kerran marketista (ei cittari) kalaa, joka haisi pilaantuneelle. Veimme takaisin ja saimme hyvitykseksi isomman palan kalaa. Eivät lähteneet väittelemään vaan myönsivät heti, että oli pilaantunutta.

Vierailija
4/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt sen laitoksen nimi..

Vai onko jo liian myöhäistä?

ap

Vierailija
5/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kala joka ei mee kaupaksi savustetaan.

Vierailija
6/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt sen laitoksen nimi.. Vai onko jo liian myöhäistä? ap

Vierailija
7/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin valmistamaan lapsille uutta ruokaa.

Vierailija
8/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa savustetaan vanhentuneet ja pilalle menneet kalat. Ovat siis olleet ensin myynnissä ja kun ovat vanhoja, ne savustetaan. Tiedän kun olin töissä siellä ja tein niin kuin käskettiin..

Vierailija
9/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt niin ainakin meidän paikkakunnan Citymarketissa savustetaan vanhentuneet ja pilalle menneet kalat. Ovat siis olleet ensin myynnissä ja kun ovat vanhoja, ne savustetaan. Tiedän kun olin töissä siellä ja tein niin kuin käskettiin..

että Cittarissa on omat savustuspöntöt? Missäs tällainen Cittari on?

Vierailija
10/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään oikea savustuspönttö ole, vaan uuni johon laitetaan nestemäistä savunmakua. Muka savustettua että saadaan pilaantunut maku peittymään.

Vierailija
11/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kalastaja, eikä anna mun koskaan ostaa kaupasta kalaa.

Vierailija
12/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä yritetty peittää pilaantunutta makua?

ap

Vierailija
13/41 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole TUOREtiski vaan palvelutiski.

Vierailija
14/41 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/41 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat nakit ja makkarat pantiin myyntiin irtonakeiksi ja irtomakkaraksi. Hyvin meni kaupaksi, vaikka vanhaa tavaraa oli.

Vierailija
16/41 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kauppias sitä palautetta heti saa jos laitoit sen cm sivun kautta.

Ja sittariin tulee savukalat valmiina, eivät savusta itse!

Vierailija
17/41 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leipä/makkara jne vanhaa jos sen p.e. päiväys on ylihuomenna?

Aika monen asiakkaan mielestä on. Surullista, miten paljon käyttökelpoista tavaraa heitetään roskiin :(

Vierailija
18/41 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, miten paljon käyttökelpoista tavaraa heitetään roskiin :(

Vierailija
19/41 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leipä/makkara jne vanhaa jos sen p.e. päiväys on ylihuomenna? Aika monen asiakkaan mielestä on. Surullista, miten paljon käyttökelpoista tavaraa heitetään roskiin :(

ei säily sillä tavalla kuin leipä tai makkara. Se pitäisi valmistaa viimeistään seuraavana päivänä pyynnistä ja ap:n tapauksessa on tainnut olla kyse jostain muusta. Eikä myöskään graavi- tai savukala säily päiväkausia, vaikka olisikin tehty pyyntituoreesta kalasta.

Vierailija
20/41 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leipä/makkara jne vanhaa jos sen p.e. päiväys on ylihuomenna?

Aika monen asiakkaan mielestä on. Surullista, miten paljon käyttökelpoista tavaraa heitetään roskiin :(

Harva nyt pitää vanhana ylihuomenna vanhentuvaa tavaraa. Arvaas mitä laivojen seisovienpöytien elintarvikkeille tapahtuu? Ne heitetään kaikki(myös hedelmät)pois, sen yhden kattauksen jälkeen..