Oletko sinä löytänyt ruuastasi jotain sinne kuulumatonta? mitä?
Kommentit (20)
siipikarjan nahkaa untuvien tai sellasten hienojen höyhenien kera.. örps.
Oli äitini leipoma, luultavasti jauhopussista tullut. Sen jälkeen äitini on siivilöinyt jauhot :) ostaa jostain isoja kymmenen kilon jauhosäkkejä.
valkean höyhenen. Tein reklamaation mutta eivät tienneet mistä se sinne olisi voinut päästä.
vorschmackista pari karitsan luun palasta.
vakuumipakatusta kanansiipipakkauksesta... eipä ollut sen jälkeen nälkä vähään aikaan!!
mukana oli ruuvi. Ilmeisesti siitä lihan kiinnitysvartaasta.
ison palan jotain tosi sitkeää kalvoa jossa meni verisuonia, olisko vatsalaukkua tai jotain aivokalvoa..yök.
sipsipussin sisältä muumioituneen hiiren. Herkullista.
Sain lohdutukseksi ilmaisen jälkiruuan, toivat mulle mahtavan palan kakkua kynttilällä koristettuna lohdutukseksi.
sipsipussin sisältä muumioituneen hiiren. Herkullista.
yliopiston ruokalan hernekeitosta. Pitkää, vaaleaa paksua karvaa. Sen jälkeen en hernekeittoo oo syöny.
Katri Antell -leipomon suklaakakusta. Sain pahoittelun, ei jatkotoimenpiteitä...
kerran kinkkusuikaleita pitsasta (olen kasvissyöjä), kerran broileria pasta-annoksesta (olen kasvissyöjä), riisin joukosta kiven, kasvispyörykästä sinistä muovia, marjakiisselistä etana (kerroinko jo, että olen kasvissyöjä...) Musta yritetään tehdä liharuuan ystävää... ;D
en jaksanut tehdä siitä numeroa mutta näin vain oli. Juuri silloin, kun kohu oli suurimmillaan. Ihmettelin sitä, että valmistajat eivät voineet selvittää mistä se johtui. Niin ja sen vuoksi hampaani halkesi.
söin valmisleipää jossa lasinsiruja tai hiekkaa. leipä on nyt tutkittavana.
...sisältä sinisen muovipalan.