Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä voi johtua?

Vierailija
18.03.2010 |

Kuukautiset ovat myöhässä nyt 4 päivää, mutta koko ajan on sellainen olo kuin ne alkaisivat. Olo on ollut samanlainen jo kohta pari viikkoa. (Samanlainen olo ollut jokaisen raskauden alussa)

Olemme olleet ilman ehkäisyä vauvan syntymästä asti, joten periaatteessa raskaus olisi mahdollinen, vaikka lääkäri sanoi että imetys saattaa huonontaa mahdollisuuksia.

Tein raskaustestin kun kuukautiset olivat päivän myöhässä (herkkä testi, jonka pitäisi näyttää tulos jo pari päivää ennen kuukautisten oletettua alkua) ja se oli nega.

Mistä muusta tällainen "outo olo kohdussa" voi johtua kuin raskaudesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menkat on alkanut. Mulla esim. menkat eivät koskaan ole tullut kun vasta sitten, kun olen lopettanut imetyksen.

Vierailija
2/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munasolun irtoamisen vaikka kuukautiset olisivat alkaneetkin, näin sanottiin jälkitarkastuksessa kun kerroin että yritämme saada viimeisen vauvan heti perään.

Mutta osaatko sanoa mistä muusta tämä olo voi johtua, kun testi oli kerran nega?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän monta, jotka raskautuneet imettäessä. Nopeimmin 6 viikon päästä synnytyksestä...

mutta raskauden jälkeen ja imettäessä hormonit on niin sekaisin, että mulla oli koko ajan sellainen outo olo...

Vierailija
4/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos oli kyllä ihan selvä nega, ei ollut minkäänlaista haamua nähtävillä. Ja tosiaan testin tein niin että kuukautisten olisi pitänyt jo alkaa, eli ei ollut liian aikaisinkaan tehty.

Mutta ehkä pitää sitten kuitenkin tehdä vielä uusi testi jos ei pian ala...

Koskakohan se uusi testi kannattaisi tehdä? Huomenna tulee neljä päivää testistä, onko liian aikaista?

ap

Vierailija
5/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmillani olen jo ehtinyt pelkäämään mm. syöpää...

Mutta toivottavasti siis olisi plussa tiedossa!

Seiska, muistatko yhtään kuinka nopeasti tuon negan jälkeen teit positiivisen testin?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme