Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin kaupassa ja hukkasin sitten polkupyörän lukon avaimen

Kiltti mies
19.08.2023 |

Laitoin tietenkin polkupyörän lukkoon kaupan pihalla ja kun tulin kaupasta niin en löytänyt avainta mistään. Piti sitten kantaa pyörä kotiin kaljakassin kanssa. Kova homma oikeesti. 2 kilsaa oli kannettava polkupyörä kotiin. Tuli oikeesti hiki siinä hommassa. Onneksi en ostanut 24 packia kaljaa vaan 8 ostin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähänlaisesti kaljaa kilttikselle koko viikonlopuksi? 🤔

Vierailija
2/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäi sinne 24 päckin päälle kauppaan kun meinasit ensin ostaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö vara-avaimen? Riittikö kaljaa koko kotimatkaksi?

Vierailija
4/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vara-avainta sillä hukkasin tänä kesänä sen ekankin avaimen. En sitten tiedä minne se hukkui mutta se hukkui kotona etten päässyt kotoa liikkeelle. No minulla on pihdit niin katkaisin lukon myös tänään ja onneksi on varalukko. Vaijeri lukko on siis fillarissa.

Kyllä se avain oli minun taskussa kun lähdin kauppaan kun varastosta hain fillarin ja avoin sen. Se kai putosi kun kaivelin lompakkoa taskusta kaupassa koska avain oli samassa taskussa. Etsin sitä sieltä mutta en löytänyt.

Vierailija
5/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ehtinyt kaljaa juomaan kotimatkalla. Sauna kaljat olin hakemassa.

Vierailija
6/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran vähän samalla tavalla, kannoin pyörää kolmisen kilometriä takaisin kotiin ja vasta kotona muistin että olinkin mennyt autolla kauppaan ja oli vaan sattumalta samanlainen pyörä ollut kaupan pihassa parkissa. Pyörän avain oli kotona omassa pyörässä kiinni.

Vierailija
7/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran vähän samalla tavalla, kannoin pyörää kolmisen kilometriä takaisin kotiin ja vasta kotona muistin että olinkin mennyt autolla kauppaan ja oli vaan sattumalta samanlainen pyörä ollut kaupan pihassa parkissa. Pyörän avain oli kotona omassa pyörässä kiinni.

Just joo.

Vierailija
8/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitten

Vierailija
9/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pyörässä oli sellaine U lukko. Hukkasin avaimet siitä ja tarvii oikeesti rälläkää että sai lukon rikki.

Vierailija
10/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pyörä painaa, 10-15 kg. Hukkasin prisman reissulla kerran avaimen. Kävin ostamassa isot pihdit että sain katkoa lukon. Menin vähän sivummalle ettei kukaan nähnyt koska joku olisi varmaan luullut että varastan fillaria.