Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gradun kirjoittaminen ja lukihäiriö

Vierailija
18.03.2010 |

Olen gradun teko vaiheessa ja minulla on lukihäiriö. Ilmeisesti saisin yliopistolta gradun tekoon liittyen jotain apua lukihäiriöni vuoksi. Se voisi olla jopa oikolukua. Mietin vaan, että pitäikö tällaisessa tapauksessa oikolukija mainita kiitostekstissä (vai voisiko sen jotenkin kiertäen mainita? Koska joskus niistä kiitosteksteistä saa sellaisen kuvan, että joku tietty henkilö olisi tehnyt paljonkin...).



Saisin varmasti ongelmaani apua, mutta minua pelottaa kovin, jos paljastan olevani lukihäiriöinen, niin työnsaantimahdollisuuteni pienenevät :(. Olen myös hieman häpeissäni viastani, vaikka tiedän, että se ei ole oma syyni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella harvassa työpaikassa perehdytään sun gradun kiitosteksteihin ennen valintaa. Tai sitten kiität oikolukijaa vaan nimeltä, muutkin kuin lukihäiriöiset sitä paitsi käyttävät oikolukijaa.



Ja se sun lukihäiriö tod.näk. näkyy jo sun työhakemuksessa, joten parempi tunnustaa se heti, niin saat paremmin ymmärrystä...

Vierailija
2/3 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin nekin tekevät, jotka maksavat itse oman oikolukijansa omalla tai vieraalla kielellä kirjoittaessaan. Ei se sun työnsaatimahdollisuuksiasi liikuta mihinkään suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella harvassa työpaikassa perehdytään sun gradun kiitosteksteihin ennen valintaa. Tai sitten kiität oikolukijaa vaan nimeltä, muutkin kuin lukihäiriöiset sitä paitsi käyttävät oikolukijaa.

Ja se sun lukihäiriö tod.näk. näkyy jo sun työhakemuksessa, joten parempi tunnustaa se heti, niin saat paremmin ymmärrystä...


työhakemusten kirjoittamiseenkin voi saada apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä