Käyttääkö kukaan kuulosuojaimia kun vauva huutaa?
Kommentit (13)
Korvat soivat toisinaan, joten kuulon suojaamisen vuoksi korvatulpat ovat joskus tarpeen.
pitäisi olla kuulosuojaimet siinä päällä, joissa radio sisällä. Kannattaa kokeilla!
olen jo varautunut tulpilla. Kuulosuojaimetkin löytyy.
Tätähän ehdotettiin jossain, sen sijaan että äiti väsyy ja hermostuu.
Ei tee huonoa äitiä.
muuten vaimentavat niin vähän, etteivät ne tuskin suojelevat äitiä hermostumiselta yhtään. Yöllä voivat estää heräämästä joka tuhinaan, mutta eivät paljon muuten estä ääniä kuulumasta. Kuulon suojaamisessa tulpista on kyllä iloa.
Eli jos huutaminen oikeasti alkaa hermostuttamaan, kunnon kuulosuojaimet lienevät paremmat. Ei ole onneksi itsellä ollut tarvetta niille.
Käytän niitä myös, kun en jaksa kuunnella 3-vuotiaan turhia kitinöitä, jotka kestää ja kestää.
korvatulppia olen käyttänyt vauvan kanssa ja joskus myös noitten isompien kitinöitten, raivareitten ja mölyjen kanssa. Kivasti vaimentaa ääntä, vaikka toki kaiken edelleen kuulenkin.
täytyy pistää harkintaan meinaan meidän 6kk tyttö on oppinut kiljumaan. käytännössä kiljunut kolme päivää putkeen.
vaikka nuorempi lapsikin on jo 4 v. Kun esikoinen oli vauva, hän itki tosi paljon (ja kovaa) ja silloin kyllä vähän auttoi, jos oli itsellä kuulosuojaimet korvilla. Huuto kuului paljon hiljempaa ja sen kesti paremmin. Myöhemmin käytin kuulosuojaimia usein ruokapöydässä esikoisen kanssa vuorotellen, kun kuopus n. 1-vuotiaana sai ihan hirveitä pultteja pöydässä. Ja edelleen käytän joskus, jos jompi kumpi lapsista saa kamalan raivarin, jota en jaksa kuunnella. Eli meillä noi kuulosuojaimet on ollut ihan tarpeen, vaikken olisi ikinä ennen omia lapsia ajatellut, että lapsiperheessä vois tarvita kuulosuojaimia =)
oli aikanaan esikoisen kanssa yksi viikko, jona aikana hän heräsi useampana yönä keskellä yötä huutamaan, vailla mitään näkyvää syytä, eikä siihen auttanut mikään.
Istuin siis olohuoneessa kuulosuojaimet päässä ja pidin häntä sylissä, kunnes huuto lakkasi ja hän tyyntyi. Montaa yötä tuota ei kestänyt ja joka kerran vaimo sai jäädä nukkumaan ja minä pidin vauvaa. Syy moiseen huutoon ei koskaan ole selvinnyt.
- mies, 43 v -
mp3 soimaan oma lempimusa, mieli rauhoittuu varmasti
Jaksaa kanniskella paremmin kun pää ei hajoa siitä huudosta.
Mutta tänään tulin lenkiltä -ja kuuntelen musiikkia lenkkeillessä niin vein lapsen jatkamaan unia sänkyynsä, riisuin hänet ulkovaatteista ja tietty heräsi juuri sen verran että jaksoi kiukutella ja ai kun oli mukava kuunnella sitä mukavaa lenkkimusiikkia sen hetken että lapsi nukahti!
Lapsen itkuihin kyllä reagoin muuten, mutta tätä suosittelen.
Muuten käytän töissä paljonkin.
Kai sitä on sitten niin meluun tottunut.
Täytyykin kokeilla ens kerran kun mies huutaa.
olen jo varautunut tulpilla. Kuulosuojaimetkin löytyy.
Tätähän ehdotettiin jossain, sen sijaan että äiti väsyy ja hermostuu.
Ei tee huonoa äitiä.