Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin rakastunut mieheni ystävään.

Vierailija
18.03.2010 |

En mahda tunteilleni mitään. Ajattelen miehen ystävää päivin ja öin, unelmoin yhteisestä tulevaisuudesta (jota ei tule) ja oma mieheni tuntuu tylsältä ja ärsyttävältä.

Viime viikonloppuna oli lähellä, että petin miestäni hänen ystävänsä kanssa, mutta kummatkin tajusivat lopettaa ajoissa ja homma jäi vain suuteluasteelle.

Miten saan mieheni ystävän pois mielestäni, kun olen korviani myöten ihastunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tämä kevät ja alkukesä tästä kuluvat, niin sullakin taas hormonit rauhoittuvat. Et vain tapaa miestä nyt muutamaan kuukauteen. Syksyn ankeudessa sitten voit jo miettiä, että mitä kummaa olit koskaan näkevinäsi moisessa vätyksesssä, joka on valmis pettämään ystävänsä vaimon kanssa.

Vierailija
2/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi yhteydenpidon lopettaminen pitkäksi aikaa auttaa ensihätään. Toivon mukaan tunteet laimenevat. Ihastuminen muihin on ihan normaalia pitkässä suhteessa.

T: kohtalotoveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi yhteydenpidon lopettaminen pitkäksi aikaa auttaa ensihätään. Toivon mukaan tunteet laimenevat. Ihastuminen muihin on ihan normaalia pitkässä suhteessa. T: kohtalotoveri

Vierailija
4/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt anna mokoman pienen rauhasen tehdä itsestäsi ja miehestäsi onnettomia!

Minkälainen mies vokottelee ystävänsä vaimoa?

Yritä nähdä miehesi "suotuisassa" valossa. Mieti niitä asioita, jotka saivat häneen alun alkujaan ihastumaan ja rakastumaan. Muistele kaikkia niitä hyviä asioita.

Kyllä se vieras patukka tietysti aluksi on jännä ja erilainen. Mutta ei sinun elämäsi siitä muuksi muutu. Sama vanha Leena tai Maija sinä olet edelleen, vaikka rakkaus vähäksi aikaa saisikin sen unohtumaan. Joten rakasta itseäsi.

Vierailija
5/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi olin sinkku. nyt ollaan sit yhdessä.

Vierailija
6/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette ihania! :) Tuli tosi hyvä mieli kommenteistanne.

Toivottavasti tosiaan johtuu vain keväästä, sillä olen tuntenut ko. miehen koko suhteemme ajan (8v.), enkä koskaan ole ollut hänestä eroottisessa mielessä kiinnostunut ennen kuin nyt.

Täytyypä olla tapaamatta häntä ja järjestää meille miehen kanssa joku yhteinen viikonloppu esim. kylpylään :)