Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetko aina koko viestiketjun

Vierailija
17.01.2010 |

vai vastaatko heti, kun joku aloitus saa sinut esim. ärtymään? Olen ollut huomaavinani, että ap on lisäkommentoinut, mutta kaikki vastaajat eivät ole tätä huomanneet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tarpeeksi lyhyt ja mielenkiintoinen niin luen kaikki, jotain monisivuista ei jaksa aina kahlata mut yleensä kirjoitan sitten etten ole ketjua lukenut jos vastaan

Vierailija
2/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 6. vastaaja sano aivan samat asiat kuin pari-kolme ennen sitä.

Oliskohan joku minä-minä-minä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään mielipidettä johonkin yleiseen asiaan, niin en lue, jos en ehdi, koska eihän se mun mielipide muuksi muutu, vaikka lukisin toiset viestit. Toisaalta usein kyllä kiinnostaa lukea muiden viestejä. Jos kysymys on jostain henkilökohtaisemmasta asiasta, niin sitten on hyvä lukea ketjua, ennen kuin antaa oman vastauksensa.

Vierailija
4/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 6. vastaaja sano aivan samat asiat kuin pari-kolme ennen sitä.

Oliskohan joku minä-minä-minä?

kyse siitä, että tuo kuudes vastaaja ei ole edes nähnyt noita toisia viestejä. Voi olla vaikka niin, että kun kys. vastaaja on aloittanut vastaamaan aloitukseen, ketjussa ei ole ollut yhtään viestiä.

Mäkin usein avaan monta ketjua välilehtiin, ja selaan sitten niitä. Joskus sitten käy niin, että tulee sanottua samat asiat, kuin joku toinen, koska ei ole ehtinyt nähdä niitä muita vastauksia, ennen kuin omansa on kirjoittanut. Lisäksi toiset aloiyukset poikivat vastauksia tosi nopeasti.

Vierailija
5/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ärsyttävää, kun keskustelu on jo siirtynyt uusille uomille ja osa asioista jo ihan loppuunkaluttuja ja sitten joku tulee ja lätkäsee siihen sellaisen ylijuntin, moneen kertaan jo ketjussa toistetun, "minäminäminämutkuminäminäminä" -mielipiteensä, niin voi saatana...

Vierailija
6/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajallisesti päällekkäin, mutta usein 5. ja 6. välissä voi olla 10-15 min tai puoli vuorokautta.

Vastauksen kirjoittamiseenkaan ei mene kuin 20 sekkaa....jaa, mut jos joku onkin hidas kirjoittamaan. Tosiaan, en osannut ottaa huomioon.;)

Vierailija
7/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän myös tärkeänä, että kommenttini liittyy jotenkin keskustelun silloiseen vaiheeseen.

Mutta en sitten yleensä jaksa osallistua keskusteluun, jos se on mennyt pitkälle toisen sivun - tai ainakaan jos kolmannen - puolelle, vaikka aloitus herättäisi miten voimakkaita tunteita tahansa tai vaikka minulla olisi idioottivarma vastaus ap:n kysymykseen.

Vierailija
8/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt en jaksa niin kauhean vakavasti ottaa näitä keskusteluja. Tänne tulee niin erilaisia ihmisiä keskustelemaan, toisilla on toista ja toisilla toista sanottavaa. Monet haluavat kirjoittaa juuri sen oman mielipiteensä julki, toiset haluavat keskustella, joku riidellä.

Mä mainitsin muutaman syyn sille, miksi kutosella voi olla samat asiat viestissään kuin kakkosella, nelosella ja vitosella, en sanonut, että tämä pätee kaikissa tilanteissa. Ja kuten sanottu, mä ainakin teen niin, että avaan tuosta av:n viestivalikosta useamman viestin eri välilehtiin, enkä aina päivitä ketjua, ennen kuin vastaan. Siinä on voinut kulua jo minnuutti jos toinenkin, kun ehdin johonkin ketjuun vastaamaan.

Ja mitä tulee sellaisiin ketjuihin kuten "mitä ajattelet miehestä, jolla on aasialainen vaimo", niin en koe, että mun pitäisi lukea koko ketju, vaan vastaan aloituksessa esitettyyn kysymykseen.

Tällainen foorumikeskustelu ei vastaa kasvokkain käytävää keskustelua. Siksi ei voi olettaa, että osallistujat noudattaisivat kasvokkaiskeskustelun sääntöjä.

Vierailija
9/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitosen ja kutosen on mennyt jotenkin sekaisinsamaan aikaan.

olen samaa mieltä molempien kanssa =)

Vierailija
10/10 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavan työlästä eikä tulis mieleenkään käyttää sitä.