Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein käytte silmälääkärillä/optikolla?

Vierailija
18.03.2010 |

Te siis joilla on silmälasit. Kerran vuodessa, parin vuoden välein, vain pakon edessä...?? Mulla vähän tuo viimeinen, mä inhoan silmälääkärillä/optikolla käyntiä ja käyn siellä vasta sitten kun on ihan pakko uusia silmälasit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en käytä enää piilareita ja näkö ei enää huono siihen malliin kuin joskus nuorempana. Edellisestä kerrasta on aikaa jo kohta 3 v. eikä ole tarve mennä näöntarkastukseen, koska näkö on hyvä, eikä ongelmia ole. Mutta silloin kun vielä oli piilarit käytössä, kävin tarkastuttamassa silmieni kunnon kerran vuodessa.

Vierailija
2/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös silloin vaadita aina näöntarkastus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin kolme vuotta sitten hommasin kahdet uudet + edellisetkin on samoilla vahvuuksilla, niin vaihtelen niitä mielen mukaan. Ja kun nää mun lasit on kaikki niin erityylisiä, nin en ole vielä niihin kyllästynyt ja. Nyt tuli taas mieleen, että jospa hankkisin kesäksi uudet lasit + uudet aurinkolasit vahvuuksilla, niin tietenkin silloin optikko saa tarkistuttaa näönkin.

terv. nro 2

Vierailija
4/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat silmälasit ollu jo kymmenisen vuotta jatkuvassa käytössä. Jostain vaan oon lukenu ettei imetysaikana kannata hankkia uusia laseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi