Kauan sinulla meni limatulpan irtoamisesta synnytykseen?
Mistä tiesit että se oli limatulppaa? Tuliko se kerralla vai useammassa erässä? Voiko sen jälkeen mennä kauankin vielä ennen kuin synnytys käynnistyy?
Kommentit (6)
tuli sitä muutamana päivänä ennen kun käynnistyi. Kolmantena aamuna sitä tuli runsaasti ja oli jo rusehtavaa, samana iltana tyttö syntyi.
En tietenkään voinut olla sata varma onko kyseessä limatulppa, mutta epäilin koska ei ollut aikasemmin tullut samanlaista tavaraa. Sitä ei kerralla tullut paljoa, aina kun pyyhki niin paperiin jäi vähän suht kirkasta, ehkä vähän kellertävää limaa.
veriviiruja oli vähän ja lapsi syntyi 15 tunnin kuluttua.
ajoittain rv36+ asti. Lapsi syntyi 40+3. En tiedä uskonko koko tulppaan. kohdunsuu oli kyllä auki jo kauan ennen synnytystä.
limatulppa nimensä mukaisesti ollut minulla, voi olla vähän verinenkin. Muutama tunti on mennyt synnytyksen alkuun eli säännöllisiin supistuksiin. Vikalla kerralla tuli vasta sairaalassa, eli oli jo synnytys käynnissä kun tuli.
t. Kolmen äiti
Tiedän siitä, että oli niin vetistä, että käskivät tulemaan tarkastukseen synnärille, ettei ollut lapsivettä. Lääkärin mukaan limatulppa oli lähtenyt. En sitten tiedä oliko sitä jäljellä vai kasvoi uudestaan, kun veristä limaa tuli uudestaan noin 15 tuntia ennen synnytystä. (Säännölliset supparit alkoivat muutaman tunnin sisään tulpan tulosta.)
ja oli sekin kyl nolo juttu ku luulin että tuli lapsivettä on mulla tuli ihan vetistä vuotoa ja minähän sit marssin sairaalaan mut kotio lähtö tuli, päivä oli sunnuntai maanantaina oli sit neuvola ja pissa näyte oli ihan limanuljaska siitä tiesin ja sit tiistaina alkoi synnytys ja keskiviikkona syntyi
mulla sitä vuoti silleen parina päivänä tosi limasta ja oli vähän niitä veriviirujakin minusta sen kyllä tunnistaa mut kait sekin on yksillöllistä...