Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkilökohtaiset postit, esim.Kela, miten toimitte?

Vierailija
18.03.2010 |

Ihmettelin isosti, kun törmäsimme roskia viedessämme naapurin posteihin jätekatoksessa. Katos on tosi sotkuinen, ilmeisesti naapuri laittanut kakaransa viemään roskia kun ei itse viitsi. No, siellä lattiallahan pyöri mm. tämän kyseisen perheen Kelalta tulleita kirjeitä. Mukana lapsen nimi, hetu jne. Kyse vammaistuen maksusta ja päättymisesestä/tietoa uudesta hakemisesta (lapsellaan adhd). Huhhuh. Kuinka joku voi olla noin välinpitämätön???

Kerrostalossa siis asutaan, kyseisellä perheellä on kyllä pahoja ongelmia muutenkin, mutta jotenkin vaan ihmettelen. En todellakaan itse laittaisi tuollaisia papereita roskakatoksen lattialle kaikkien nähtäväksi. Revin ainakin tuollaisista posteista osoitteen ja nimitiedot pois ennen keräykseen laittamista. Kiva juttu kun katoksessa käy ihmisiä päivittäin vaikka kuinka, ja sitten siellä tuollaiset paperit pyörii. Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta, myöskin perintäkirjeitään on tuolla lattialla ollut aivan levällään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hei, se joka käy paperinkeräyksestä tonkimassa, toimii rikolisesti. Niin että ota ensin malka omasta silmästäs ennen kuin alat sättiä naapureitas.

Vierailija
2/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti naapuri laittanut kakaransa viemään roskia kun ei itse viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postit siis oikeasti ovat olleet siellä lattialla. Ei voi olla näkemättä kun siinä ovat.

Vierailija
4/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuilla ei väliä, paperinkeräykseen.

Omakotitalossa asutaan, niin vien kaupan kierrätyspisteeseen.

Vierailija
5/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muut lue. Kiitos!

Terv. Naapurisi

Vierailija
6/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaikka linnut levitellyt? Tai lentänyt kun roskiksia tyhjennetty?

Vierailija
7/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä "kakarat" tee mitään kotona?

ilmeisesti naapuri laittanut kakaransa viemään roskia kun ei itse viitsi.

Vierailija
8/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoksen lattialta. Jos on niin saamaton ettei jaksa roskia itse huolehtia astiaan, niin minä en niitä ala siivoamaan. Hyi helkkari sentään. Tervetuloa vaan katsomaan missä kunnossa tuo jätekatos on.

Vierailija
9/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse revin aina sen osan pois, jossa on osoite ja hetut, ym ja silvon ne sekajätteeseen. Loput muutamassa osassa paperinkeräykseen. Nyt lasten kanssa kotona ollessa niitä tuntuukin koko ajan tulevan. En oikeasti voi käsittää, miksei Kela voisi siirtyä enemmän sähköiseen, kun tuota paperimoskaa laitos tuottaa niiiiiiin kamalasti..

Vierailija
10/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoksen lattialta. Jos on niin saamaton ettei jaksa roskia itse huolehtia astiaan, niin minä en niitä ala siivoamaan. Hyi helkkari sentään. Tervetuloa vaan katsomaan missä kunnossa tuo jätekatos on.

Vierailija
11/11 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinne ei eläimet pääse. Eli kyllä ne postit on sinne lattialle ihan itse kaadettu = päiväkoti-ikäinen lapsi ei ole ylettynyt niitä kunnolla laittamaan kun kansi on painava ja postia varmaan paljon.