Onko joku lukenut Iltalehden jutun miesten salaisesta himosta sängyssä?
Hei kaikille!
Luin juuri Iltalehden jutun (linkki alla), jossa kerrottiin, että tosi moni hetero mies kantaa mukanaan jotain salattua seksifantasiaa tai himoa, jota ei uskalla tuoda esiin edes omalle kumppanilleen. Juttu perustuu ilmeisesti lukijakyselyyn ja Sexpon asiantuntija kommentoi asiaa. Otsikossa puhutaan “vaietusta himosta”.
Artikkeli on valitettavasti maksullinen, joten en päässyt lukemaan koko juttua. 😕
Onko täällä ketään, joka on jo ehtinyt lukea sen? Voisitko fiksusti spoilata, mistä siinä oikeasti on kyse? Mikä se se salainen himo tai fantasia on, jota miehet eivät uskalla kertoa? Ei tarvitse mennä liian tarkkoihin yksityiskohtiin, jos ei halua, mutta kiinnostaisi tietää pääpointti.
Ja yleisemminkin:
Onko teidän suhteessa puhuttu avoimesti tällaisista “kielletyiltä” tuntuvista fantasioista?
Miten olette kokeneet, että sellaisista asioista voi keskustella ilman että tilanne menee kiusalliseksi?
Tai jos olette itse mies, onko sulla jotain sellaista, mitä et ole vielä uskaltanut sanoa ääneen?
Kiinnostaa kuulla teidän ajatuksia ja kokemuksia aiheesta – ilman tuomitsemista tietysti. 😊
Linkki juttuun: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/ca14f911-75db-45c8-9b96-904eb8a021d0
Kiitos jo etukäteen, jos joku jakaa!
En voi auttaa artikkelin kanssa, mutta olen törmännyt niiiin usein miehiin, jotka haluavat jotain pyllyynsä tai että nainen alistaa, että joko olen alistujamiesmagneetti (unlucky for me..) tai se on aika yleistä?
Itsekin alistuvana voin ymmärtää sen ilot miten halutuksi ja huolettomaksi siinä itsensä tuntee. Ja anaaliseksi kai tuntuu miehille anatomian takia erityisen hyvältä. Olen näitä yhdelle poikkikselle koittanut tarjoillakin mutta eipä ole minun juttuni.