Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi unelmoin seksistä naisen kanssa?

Vierailija
09.03.2010 |

onko joku outo fantasia joka takana, olenko biseksuaalinen tai mitä tämä on? en ole ollut naisen kanssa ikinä. Nyt on jo 3kk pyörinyt mielessä miltä tuntuisi olla yhden kolleegan kanssa ja joskus näen unta siitä. Juttelemme, tavataan, hänkin on hieman kiinnostuneen oloinen (en tiedä mistä tiedän) ja mua välillä hävettää kun mietin mun ajatuksia/unia vaikka hän ei niistä tiedä... mitä tehdä näille tunteille, oisko aivan noloa jos puhuisin siitä hänen kanssa? Olemme molemmat perheellisiä, no hän on yh, enkä tiedä onko hän bi tai onko hän ollut naisen kans - jotenkin uskon että hän on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun tilassa haaveilisin vain, jos kollegasi ei olekaan samoilla ajatuksilla sinun kanssasi, voisi olla kiusallista.

Sinä osaat parhaiten sanoa mikä olisi parempi sinun kannaltasi.

ja olet ihastunut kyseiseen naiseen, ihastuminen/rakastuminen ei katso sukupuolta, jos tunteille antaa vallan.

toivottavasti asiat selkeytyy ajanmyötä :)

Vierailija
2/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan bi-curious, eli olet kiinnostunut romanttisessa mielessä vain miehistä mutta seksuaalisessa mielessä myös naisista?

Itse olen 17-vuotias lepinkäinen. (lesbon ja bi-seksuaalin välissä elävä nainen)

Olen harrastanut seksiä muutaman naisen (vai pitäisikö puhua tytöistä?) kanssa.

He kaikki ovat ystäviäni.

Voithan sinä vinkkailla kollegallesi, ei kai

miehet pahaksi pane vaikka hommailisittekin,

varsinkin jos saisivat itse katsoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kun mun tekstiä tämä... oikein outoa että kirjoitat noin samaa ku mun omat ajatukset. Ja mistä tietää että hänkin on vähän kiinnostunut?? Kosketukset käteen, katseet ovat siellä mutta...

Vierailija
4/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ihan identtinen sen tänpäiväsen ketjun kanssa. Pettäminen on pettämistä.

Vierailija
5/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itsekkin haavelein joskus seksistä naisen kanssa. Olen nähnyt uniakin että rakastelen hyvän ystäväni kanssa. Hänelle sekä miehelleni olen asiasta kertonut. Yhdessä ollan sitä naurettu. Joskus humalassa ystäväni on sanonut että voisi kyllä panna kanssa, mutta eipä olla sitä tehty. Tiedä että hän on kyllä naisen kanssa ollut.

Vierailija
7/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku testannut olla naisen kanssa, minkälaista se oli?

Vierailija
8/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolisesta työkaverista. Jos kerta olet perheellinen ts. parisuhteessa, niin on väärin haaveilla pettämisestä.

Fantasiointi on ok, mutta jos petät puolisoasi, ei naisen kanssa pettäminen ole yhtään pienempi rikos kuin vieraan miehen paneminen.

Vierailija
9/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoit eilen Täydelliset naiset ja leikit nyt olevasi tosi cool ja hottis.

Vierailija
10/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku testannut olla naisen kanssa, minkälaista se oli?

Olen perheellinen nainen ja olin salaa naisen kanssa n. vuosi sitten. Tapahtuma oli täysin vahinko...yksi asia vain johti toiseen. Olimme kumpikin humalassa, mutta se ei menoa haitannut! Nainen ei ollut kukaan ystävä/tuttu. Kokemus oli järisyttävän ihana ja muistelen sitä kaiholla edelleen :) *huoh*

Sen jälkeen jatkoin elämää normaalisti, mutta sisälle jäi kaipuu että haluan kokea sen joskus uudestaan.. mieheni EI tiedä asiasta mitään!!eikä saakaan tietää.

Vierailija
11/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
12/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin ja ollaan ystäviä muutenkin. Asiasta tekee ehkä erikoisemman se, että miehenikin on ollut mukana. Naisen kanssa on ihanaa. Eikös se "Fletcher", vai mikä se oli, harrastanut vastaavaa ja kertoi siitä tälläkin palstalla joskus? Sittemmin hänestä ei ole kuulunut enää mitään, mihin lie katosi.

Vierailija
13/13 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on päässyt käymään mullekkin.suhteessa olen miehen kanssa mutta silti ajatukset usein karkaavat naisen kanssa olemiseen:)

tosiasia on että jos kohdalle sattuu hemaiseva nainen niin en mieti 2sekunttia pidempään vaan annan palaa siitä huolimatta että petän miestäni.surullista mutta totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme