Ei mitään rajaa tolla Pekka Puskalla!! ov
http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pekka+Puska+sai+Pepsin+vet%C…
Siis onko tuon miehen älyssä mitään tervettä enää??? Että mielummin aspartamiini-myrkkyä lapsille?? haloo.
Juurihan siitä on tullut sitä paitsi tutkimuksia kuinka makeutusaineet lihottavat ihan samoin kuin sokeri ,koska aivot käsittävät makeutusaineen ihan samoin tavoin kuin sokerin, eli makeana ja sen johdosta haima erittää heti lisää insuliinia joka taas pakkaa rasvan vatsaonteloon...
USKOMATONTA!
Kommentit (31)
Koska kukaan ei selkeästi sano, että KAIKKI limut lähtevät pois.
en usko sen asiantuntemukseen elintarvikeasioissa yhtään
Että light-limsat saavat jäädä myyntiin. Ihan selkeästi. Ja siitä tämä mister Puska on nyt sitten riemuissaan. Taas rapsahtaa mukava summa tilille ja mainetta ja kunniaa tiedossa. Ties vaikka kunniamerkkikin. Eikö tämmöinen PP joutais jo eläkkeelle, ennenkuin saa enempiä tuhoja aikaiseksi? Johan hän on saanut maahan jättimäärän diabeetikkoja, eikö alkais riittämään?
sekin alkaa kohta olla yks kansansairaus täällä
viinimarja mehua.Oikeata sokeria laitan ei tarvitse hirveästi, kun mehut on pakkasessa.Kysyn kumpaa haluatte limpsaa vai mehua ,useimiten kuuluu mehua.
Pistäpä linkkiä ko. tutkimukseen.
Miksi ihmeessä koulussa tarvitaan minkäänlaisia juoma-automaatteja? Helppohan tuommoinen asia olisi kieltää valtionkouluissa! Puuttuu vaan halua. Vai onko takana just se, että näin saadaankin niitä lihavia ja sopivasti sairaita ihmisiä?
Kunnon ruokaa kouluihin, ja janojuomaksi pelkkä vesi.
Silloin kun olen ollut koulussa, ei kouluissa myyty limsaa tai karkkia. Jos karkkia halusi, joutui kävelemään kauppaan eikä välitunnilla ehtinyt.
Puskasta olen sitä mieltä, että hän on tehnyt hallaa monelle noilla "viisailla" päätöksillään.
Järkky linkki tuo aspartamiini!! Enpä enää juo lightia, vaikken paljon ole aiemminkaan juonut mutta nyt jää ne kokonaan pois.
Miten muuten voi olla mahdollista että THL:n pääjohtajana saa olla noin röyhkeä ihminen, joka ajattelee vain ja ainoastaan omaa kukkaroaan?
Ja vielä suomessa. Ymmrtäsin ehkä jos olis joku korruptiomaa kyseessä. :((
Puska on lähinnä naurettava. Samoin muutkin THL-tyypit. Harmi vaan että päättävät meidän yhteisistä rahoista. Kyllä SI-kohu avasi ainakin mun silmät. Raha ratkaisee. Näin on.