Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehelläni on hätänä öisin!

Vierailija
17.03.2010 |

Herään yöllä siihen kun kuulen että hän nielee kovasti. Ihan niinkuin oksennusta nielisi alas. Sitten aina välillä öisin herää itse ja juoksee vessaan oksentamaan!

Olen kysellyt asiaa häneltä niin sanoo että herää välillä oksennus suussa ja sitten lentääkin kunnolla kuulema laatta.

Mitä ihmettä tämä on? :o

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin siitä erityisesti iltaisin. Nukkuessa sitä ei huomaa ennen kuin menee niin pahaksi että voi tulla hapot ylös asti... olisko mahdollista siis tämä närästys?

Vierailija
2/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö usein illalla juuri ennen nukkumaanmenoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä hänen varaamaan aika gastroenterologille.

Vierailija
4/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ehdi juuri muulloin syödä kuin juuri ennen nukkumaan menoa. Töissä ei pidä ruokatuntia eikä syö koska alkaa kuulema nukuttamaan. Olen toki sanonut asiasta että tulisi syödä päivällä eikä yötä vasten mutta iso mies eikä oikein usko :/

ap

Vierailija
5/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hyvä käydä lääkärissä selvittelemässä, pitkään jatkuessahan voi tulla vaikka solumuutokia ruokatorveen kun hapan siellä kirnuaa kaiken yötä.

Vierailija
6/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tosiaan lääkäriin mennä, mutta mulla on raskaanaollessa närästystä ja tuollaisia vaivoja. Nostin sängyn päätyä ylöspäin, jo helpotti vaivat.

Vierailija
7/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus samanlaista...

Vierailija
8/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi auttaa

Vierailija
9/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo siis päivät kahvia töissä ja kotiin tullessa välillä kiroilee kun töissä tapahtunut sitä ja tätä eli veikkaan sitä stressiäkin :/

Viime toukokuussa aloitti tuolla uudessa työpaikassa ja sen jälkeen tämä vaiva on ilmennyt.

ap

Vierailija
10/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu kolmella tyynyllä eli vaikkei nyt olla nostettu päätyä ylöspäin niin kyllä mies nukkuu silleen pää ylempänä kun on noita tyynyjä aikalailla mutta ei tämä ainakaan ole auttanut mitenkään asiaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan