Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitosketju - hyvistä neuvoista ja ohjeista av-väelle

Vierailija
17.03.2010 |

Tehdään tästä hyvien asioiden viestiketju. Kirjataan ylös positiivisia juttuja.

Oletko saanut tältä palstalta todellista apua tai neuvoa kun olet ollut sitä vailla ja mitä asia koski.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vauvan unikouluttamiseen, uhmaikäisen taaperon kanssa pärjäämiseen ja parisuhteen solmukohtiin on tullut, niistä suuri kiitos kaikille. Henkistä tukea olen myös saanut paljon täältä, ja se on ollut mulle todella tärkeää, kun ei ole omia vanhempia, sukulaisia tai ystäviä, jotka sitä tarjoaisivat. Siitä myös suuren suuri kiitos kaikille :)

Erityinen kiitos sille, joka joskus laittoi tänne kakkupohjaohjeen, joka ei kuulemma voinut epäonnistua. Totta, se ei ole vielä koskaan epäonnistunut (kun olen sillä ohjeella nyt 5 kakkupohjaa tehnyt), vaikka koko 24-vuotisen elämäni aikana en ollut koskaan ennen onnistunut tekemään kakkupohjaa, joka ei käristynyt pinnaltaan mustaksi ja painunut kuopalle keskeltä. Ihanaa, miten ylpeä siitä voikaan olla, että saa kakkupohjansa tehtyä itse, eikä tarvitse ostaa kaupasta valmiita! :D

Vierailija
22/22 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityinen kiitos sille, joka joskus laittoi tänne kakkupohjaohjeen, joka ei kuulemma voinut epäonnistua. Totta, se ei ole vielä koskaan epäonnistunut (kun olen sillä ohjeella nyt 5 kakkupohjaa tehnyt), vaikka koko 24-vuotisen elämäni aikana en ollut koskaan ennen onnistunut tekemään kakkupohjaa, joka ei käristynyt pinnaltaan mustaksi ja painunut kuopalle keskeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä