Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä teitä vaivaa, jos joku lapsellinen pariskunta menee KIRKOSSA naimisiin?

Vierailija
16.03.2010 |

T. tuon hääketjun ap, joka ihmettelee muutaman ihmisen kommentteja siitä, että miksi lapsellinen pariskunta menee kirkossa naimisiin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkossa naimisiin, lapselliset maistraatissa tai ei ollenkaan. Just. Päivän parhaat naurut, kiitos siitä :D

Huntua mulla ei ollut eikä kyllä mitään valkoista pukuakaan.

ap

Vierailija
2/15 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekouskovaisia idiootteja :) Eli arvostelevat ihmisiä, jotka "kehtaavat" mennä naimisiin kirkossa kun ovat todistettvasti harrastaneet jo seksiä :) T. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta mielestäni.

Vierailija
4/15 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekouskovaisia idiootteja :) Eli arvostelevat ihmisiä, jotka "kehtaavat" mennä naimisiin kirkossa kun ovat todistettvasti harrastaneet jo seksiä :) T. 2

Että ainoastaan neitsyet saavat mennä naimisiin kirkossa.

Ja sinulle, joka sanoit mautonta. Mä voisin osoittaa tuon kakkos vastaukseni sulle. Eli lapselliset pysyköön avoliitossa tai menkööt maistraatissa naimisiin?

Meille tuo oli helpoin tapa pitää rauha maassa. Vaikken minä ja mies olla uskovaisia (ja itse asiassa erottiin häiden jälkeen kirkosta eikä yksikään meidän lapsista ole kastettu, jo se oli kova pala isovanhemmille ja isoisovanhemmille). Eikä meidän suvut ole mitään uskovaisia, ainoastaan tapauskovaisia. Mutta suvun mammat ja papat olis kyllä saaneet sydärin, jos oltaisiin menty maistraatissa naimisiin (koska eihän NE ole häät) ja äitinikin jaksaa vieläkin muistuttaa siskoni häistä (joista on jo monta vuotta), kuinka ne eivät olleet häitä nähneetkään, kun maistraatti vihkiminen kesti n. 4 minuuttia.

ap

Vierailija
5/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vielä nykypäivänä ajattelee noin?

menin mieheni kanssa jo maistraatissa virallisesti naimisiin koska mieheni ei kuulu kirkkoon MUTTA haluan ne kirkko häät joita vietämme kesällä. meillä on kaksi lasta. takuu varmana haluan valkoisen puvun sekä sen hunnunkin. oli kuka tahansa mitä mieltä tahansa!! ei ole tullut mieleenikään toimia toisin. ärsyttävää!

Vierailija
6/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta mielestäni.

Tekevätkö lapset kirkkohäistä mauttomat? Miksi? Vai tieto siitä, että pari on harrastanut seksiä? Nyt jo kirkossa menee vain puolet pareista naimisiin. Jos kirkkohäät sopivat vain niille, jotka odottavat seksiä avioliittoon, olisiko kirkkohäiden osuus enää kahtakaan prosenttia?

Vierailija
7/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkossa naimisiin menevistä lapsettomista pariskunnista on neitsyitä? Eipä taida se joukko suuri olla..

Tekopyhiä sen sijaan riittää tämänkin ketjun perusteella :)

Vierailija
8/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hoopon näköistä kun oma lapsilauma saattaa isää ja äitiä käytävää pitkin, mutta menkööt mun puolestani vihille kuitenkin.

Vierailija
9/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkossa naimisiin menevistä lapsettomista pariskunnista on neitsyitä? Eipä taida se joukko suuri olla..

Tekopyhiä sen sijaan riittää tämänkin ketjun perusteella :)

väärällään tekopyhiä ja "tosi"uskovaisia.

Näiden mukaanhan mitei kaikki mitä tekee, on väärin (poislukien lasten tekeminen, tietenkin sitten kun on "päässyt" naimisiin, ja tämän jälkeen näiden lasten hoitaminen kotona).

Vierailija
10/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika lapsellisia.

Vierailija
11/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei kuulu minulle, joten minun mielipiteeni on siis jokatapauksessa merkityksetön, oli se mikä tahansa.

Itse menin katolisessa kirkossa naimisiin, piiiiiitkä valkea huntu päässä, vaikka olin illoin jo kaikkea muuta kuin neitsyt. : D

Minusta joitain uskomuksia onkin syytä välillä vähän ravistella, ettei ihan keskiajalle jämähdetä.

Vierailija
12/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaikka minusta se on tyhmää kun harva tosiaan enää on naimisiin mennessä neitsyt), mutta sitä en ettei "lapselliset" saisi mennä kirkossa naimisiin :D Kysykääpä joltain papilta mielipidettä asiasta, voisitte yllättyä ;)

Vierailija
13/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne, jotka haluaa kirkkohäät ja prinsessajuhlat on aika lapsellisia.

Vierailija
14/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsellisia. Piste.

Vierailija
15/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menimme naimisiin kirkossa ja ihan ensimmäiseen avioliittoomme kumpikin. Osa lapsista tosin oli aiemmista suhteista. Meille kummallekin oli tärkeää, että naimisiin mennään kirkossa. Huntua ja valkoista pukua minäkään en halunnut käyttää, eikä vierasjoukkokaan ollut kovin iso.

Lapsista huolimatta minulla ja sulhasellani oli mielestäni oikeus kirkkohäihin. Hankalaahan se tosin oli, kun piti laittaa valmiiksi hääpäivänä sekä lapset että itsensä. Monta kertaa huokaisin, että "ai tästä syystä ihmiset menevät naimisiin ennen kuin heillä on lapsia". Mutta sitten taas, meidän lapsiluku on nyt täynnä ja jokainen muksuistamme on saanut olla todistamassa vanhempien tärkeää hetkeä. Se tuskin unohtuu heiltä ikinä, pienintä lukuun ottamatta - hän kun on vasta vauva. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi