G: Oletko pissannut uima-altaaseen aikuisena?
Kommentit (30)
Altaaseen ei tulisi mieleenkään kusta ja just tänään luin lehdestä jonkun ympäristöihmisen kannan luonnonvesiin kusemiseen. Eli Suomen järvet on muutenki niin rehevöityneitä ja Itämeri hirveessä kunnossa muutenkin ettei niihin tulisi kuseksia. Valtameret on vähän eri juttu.
Lämpimässä vedessä tulee aina vessahätä ja päästän sinne kaikki tarpeet. Jos alkaa kakattaa, menen oikein syvään veteen ja riisun bikininhousut ja pidän reunasta kiinni ja päästän kakat ulos, pesen pyllyn, puen päälle ja uin karkuun. Pissat teen housut jalassa ihan missä vaan, reunalla istuessa, vedessä...
Suihkussa pissaan myös.
harrastan tuota aina, uimahallin saunassa, suihkussa ja altaassa. vessassa en jaksa.
Eikö tää pissapervo vois mennä omiensa kaltaisten sivuille?
Tehtailee tänne näitä aloituksia johon itse vastailee ja saa kiksejä.
Teidän kaltaisille on kai ihan omatkin sivut? Painu sinne!!
joskus päästänyt vähän altaaseen kun vedessä se tuntuu hauskalta
eipä tee enää mieli mennä uimaan uimahalliin tämän ketjun jälkeen. Toivon vain että nuo oli vaan provoja tai kännissä kirjotettuja vastauksia.
Itse muistan (ja häpeän) että olen pissannut joskus ala-asteikäisenäkin vielä altaaseen. Hyi! Voin vaan kuvitella että jos minunlaiseni, (kiltti :-) ) tyttö on uskaltanut niin tehdä, kuinka monet muut lapset sitä tekee.
Mutta että aikuiset naiset. Hyi olkoon. Ja puolustella sitä, että kyllä kloori neutralisoi. Huh huh!!! Kasvakaa aikuisiksi tai pysykää kotona!
ps. olen lukenut joskus jostain että yksi virtsauskerta mereen tai järveen aiheuttaa kilon verran levää korkeilla ravinnepitoisuuksillaan. Sen takia en pissi luonnonvesiinkään! Pusikot ja huussit löytyy luonnonhelmastakin!
ihan vessaan tekevät tarpeensa, ei altaaseen.
Olen pissannut uimaaltaaseen monesti.... myös järveen
Tästä taas muistinkin miksi en ole vuosikausiin käynyt uimahallissa, eika tartte näköjään mennäkään kun idiootit av-mammat kuseskelee siellä miten sattuu.
Altaaseen ei tulisi mieleenkään kusta ja just tänään luin lehdestä jonkun ympäristöihmisen kannan luonnonvesiin kusemiseen. Eli Suomen järvet on muutenki niin rehevöityneitä ja Itämeri hirveessä kunnossa muutenkin ettei niihin tulisi kuseksia. Valtameret on vähän eri juttu.