Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko pissannut uima-altaaseen aikuisena?

Vierailija
17.01.2009 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altaaseen ei tulisi mieleenkään kusta ja just tänään luin lehdestä jonkun ympäristöihmisen kannan luonnonvesiin kusemiseen. Eli Suomen järvet on muutenki niin rehevöityneitä ja Itämeri hirveessä kunnossa muutenkin ettei niihin tulisi kuseksia. Valtameret on vähän eri juttu.

Vierailija
22/30 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altaaseen ei tulisi mieleenkään kusta ja just tänään luin lehdestä jonkun ympäristöihmisen kannan luonnonvesiin kusemiseen. Eli Suomen järvet on muutenki niin rehevöityneitä ja Itämeri hirveessä kunnossa muutenkin ettei niihin tulisi kuseksia. Valtameret on vähän eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimässä vedessä tulee aina vessahätä ja päästän sinne kaikki tarpeet. Jos alkaa kakattaa, menen oikein syvään veteen ja riisun bikininhousut ja pidän reunasta kiinni ja päästän kakat ulos, pesen pyllyn, puen päälle ja uin karkuun. Pissat teen housut jalassa ihan missä vaan, reunalla istuessa, vedessä...

Suihkussa pissaan myös.

Vierailija
24/30 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan tuota aina, uimahallin saunassa, suihkussa ja altaassa. vessassa en jaksa.

Vierailija
25/30 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää pissapervo vois mennä omiensa kaltaisten sivuille?

Tehtailee tänne näitä aloituksia johon itse vastailee ja saa kiksejä.

Teidän kaltaisille on kai ihan omatkin sivut? Painu sinne!!

Vierailija
26/30 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus päästänyt vähän altaaseen kun vedessä se tuntuu hauskalta

Vierailija
27/30 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tee enää mieli mennä uimaan uimahalliin tämän ketjun jälkeen. Toivon vain että nuo oli vaan provoja tai kännissä kirjotettuja vastauksia.

Itse muistan (ja häpeän) että olen pissannut joskus ala-asteikäisenäkin vielä altaaseen. Hyi! Voin vaan kuvitella että jos minunlaiseni, (kiltti :-) ) tyttö on uskaltanut niin tehdä, kuinka monet muut lapset sitä tekee.

Mutta että aikuiset naiset. Hyi olkoon. Ja puolustella sitä, että kyllä kloori neutralisoi. Huh huh!!! Kasvakaa aikuisiksi tai pysykää kotona!

ps. olen lukenut joskus jostain että yksi virtsauskerta mereen tai järveen aiheuttaa kilon verran levää korkeilla ravinnepitoisuuksillaan. Sen takia en pissi luonnonvesiinkään! Pusikot ja huussit löytyy luonnonhelmastakin!

Vierailija
28/30 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vessaan tekevät tarpeensa, ei altaaseen.

Vierailija
29/30 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pissannut uimaaltaaseen monesti.... myös järveen

Vierailija
30/30 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taas muistinkin miksi en ole vuosikausiin käynyt uimahallissa, eika tartte näköjään mennäkään kun idiootit av-mammat kuseskelee siellä miten sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän