G: Oletko pissannut uima-altaaseen aikuisena?
Kommentit (30)
Itsekin olen pissannut mereen, mutta uima-allas on kyllä ihan eritasoisesti kammottavaa.
meinannut kyllä mutta kun nykyään ei tiedä onko niissä sitä ainetta joka muuttaa veden värin joten en oo uskaltanut. :)
Mutta, on siel semmoset myrkyt. jotta pisut ei haittaa.
Ei ole rakon kanssa sentään niin pahoja ongelmia. Olen myös huomannut, että uimahalleissa on jopa vessoja! Kaikki eivät tätä tiedä?!
Ei ole rakon kanssa sentään niin pahoja ongelmia. Olen myös huomannut, että uimahalleissa on jopa vessoja! Kaikki eivät tätä tiedä?!
Onpa muuten vastaani kellunut se isompikin tuotos uimahallin altaassa.
Kerran viikossa käyn uimahallissa ja aina pissaan altaaseen :)
En jaksa lähteä altaasta vessaan ja sinnehän ne pissat sekoittuu.
Voisivatko ihmiset nyt tunnustaa etteivät oikeasti sentään pissaa altaaseen?
t. tosikko
mutta silti sanon: HÄVETKÄÄ! Aikuiset ihmiset ja käyttäytyvät kuin vaippaikäiset.
Veden paine tekee varmaan sen, että pissattaa tavallista enemmän. Oletteko huomanneet, että uimahallin vessoihin ei ole juuri tunkua? Ei kai kun veteen on niin mukava laskea :) Ja se veden värjäytyminen pissasta on urbaanilegenda. Testattu on monessa hallissa eikä yhdessäkään ole pissasta vesi värjäytynyt. Porealtaassa on erityisen mukava laskea pissat. Ja usein myös piereskelen vedessä, kivoja ne kuplat :)
Ollut siellä jo kymmeniä vuosia käytössä, nykyään on joissakin uimahalleissa Suomessakin.
Veden paine tekee varmaan sen, että pissattaa tavallista enemmän. Oletteko huomanneet, että uimahallin vessoihin ei ole juuri tunkua? Ei kai kun veteen on niin mukava laskea :) Ja se veden värjäytyminen pissasta on urbaanilegenda. Testattu on monessa hallissa eikä yhdessäkään ole pissasta vesi värjäytynyt. Porealtaassa on erityisen mukava laskea pissat. Ja usein myös piereskelen vedessä, kivoja ne kuplat :)
Ei tulisi mieleenkään kusta altaaseen. Hävetkää!
vesiliukumäestä. Siinä on jotenkin riemukas olo...
pissaaminen mereen on kyllä pahempi, kuin altaaseen, koska yksi pissakerta aiheuttaa 7 kiloa sinilevää
Siispä nykyään en käy uimahalleissa ollenkaan. Varmaan lapset pissaa samalla lailla nykyäänkin :D Ja näitä lukiessa tuntuu, et myös aikuiset.
Kiva, kun menee vähän henkeen sitä vettä, yääh.
En välitä muutenkaan uimisesta, luojan kiitos :)
ja tökki päällään rakkoon). MUTTA EN ollut uimahallissa vaan kyse oli naapureiden piha-altaasta (asuttiin silloin Arizonassa). Kyllä nolotti, mutta emäntä vaan nauroi ja sanoi, että sattuuhan sitä.
Kyl ne kemikalit yhdet pissat sutasee.
Suihkussapissaan aina jos on hätä. En todellakaan ymmärrä mitä kamalaa siinä on? Meillä pestään suihku päivittäin.
Mereen ja järveen myös. Oot jossain keskellä merta esim. snorklaamassa ei sieltä alvariinsa vessassa juosta.
Ollut siellä jo kymmeniä vuosia käytössä, nykyään on joissakin uimahalleissa Suomessakin.
Mukulat on aivan vrmasti päästellyt altaaseen ja itse kerarn vahingossa lirautin kun olin raskaana.
Monessa altaassa olen sielläkin uinut ja koskaan moiseen ole tavanut.
mutta järveen ja mereen kyllä