**G: Ihanin mies!!!?
Paljasta tähän se mies, joka on tehnyt sinuun mahtavan vaikutuksen - kirjassa tai leffassa.
Tylsimykset, jotka meinasivat vastata, että 'oma mies', menkää pois : )
Haluun tähän listaa teini (tai aikuis) ihastuksista: laulajat, näyttelijät ja romaanihenkilöt joita panisit just heti jos tarjottais?
Kommentit (17)
Varsinkin Teemu Selänne! ah.. on se niin komee. Paranee vanhetessaan.
Ensinnäkin Monte Criston kreivi!!! Sikaihana.
Seuraavaksi Clayton Westmoreland, Claymoren herttua (Judith McNaugtht, en muista kirjan nimeä)
: )) ...jhooo, luen mää ihan "oikeitakin" kirjoja joskus...
Minusta Tom Cruise on Cocktailissa iha sai-raan ihana. Olin siihen varmaan kaks vuotta rakastunu
: )
Se oli vaan niiin iiiiihana. Ainaki kakstuhatta eri fantasiaa missä se lopulta kanto mut auringonlaskuun...
No, nyt mää oon aikuinen, ja oma mies ihanin. Mutta OI niitä aikoja : D1
Ismo Alanko
Ismon lauluissa on sanomaa, sitä jotain. Viisas mies. Komea mies, seksikäs mies....
hehheh ....kävin teatterissa katsomassa Superman kakkosen ja olin ihan myyty :D
Ne silmät ja katse ja se ääni...
Huoh..
T. n36
Naisin ja panisin milloin vain.
T. 4x äiti 36v
ja Daniel Craig Bondina, lääh ja Robert Pattison Twilightissa, nam
Oli ensimmäinen leffa, jonka näin oikeassa elokuvateatterissa (juu, vietin lapsuuteni maalla pienessä tuppukylässä). Olin ehkä 13-vuotias. Tomppa teki lähtemättömän vaikutuksen!
Mulla on edelleen tallessa c-kasettina Top Gun Soundtrack. Kuuntelin sitä pari vuotta sitten ja tuli varhaisteinifiilikset pintaan, edelleen. Oi niitä aikoja.
Nykyään Tomppa on lähinnä huvittava pikku-äijä.
Joskus vuosia sitten kävin kuumana Sean Bean -nimiseen irkkunäyttelijään, joka on aina pahiksen rooleissa (IRA-terroristina tms). Nykyään ei sillä tavalla sytytä. Olen kai iän myötä "henkistymässä", kun tätä nykyä vaikutun professorityypeistä...
ja sitä ei ole vielä yksikään leffa päihittänyt, sori hirveesti! Oma mies!
Darcy/Colin Firth
Freddie Mercury (suuntautumisesta huolimatta)
hähhää, Niin se vain on!