Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla iäkäs isä. MInkä ikäinen isäsi oli, kun synnyit?

Vierailija
07.03.2010 |

Omani oli 56v, ja häpesin aina hänen ikäänsä. Kavereiden isoisät olivat samanikäisiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin aina noloksi, että oli niin vanhat vanhemmat. Itse taas en haluaisi olla kuusikymppinen siinä vaiheessa kun lapset lentävät pesästä. Onneksi näin ei käynyt.

Vierailija
2/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on iäkäs 71v, mutta oli 23v kun synnyin. Ja tosiaan isoisäni oli 45v kun synnyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti mulle aina ollut yhtä vanha kääkkä.

Vierailija
4/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ajatellut isän tai äidin ikää negatiivisessa mielessä, nuorekkaita ja ajan hermolla ovat olleet kaiken aikaa...

Vierailija
5/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös minä häpesin lapsena isäni ikää :D, samoin äitini joka oli 35v minun syntyessäni, en tosin ihan niin paljon. Nyt isäni on 77v pirteä pappa joka jaksaa lapsenlapsiakin hoitaa vaikka yksinään, ja päihittää terveydentilassaan monet 20v nuoremmat.

Vierailija
6/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli 38v kun synnyin, äitini 36v. Nyt oman lapseni isä 46v, minä 27v.

En ymmärrä miten aikuisen ikään päässyttä isää voisi hävetä, päinvastoin.

Meillä ainakin vauvan isä panostaa täysillä lapseen & rakastaa estottomasti, ei huitele baareissa/omissa huvituksissa, vaan kaiken vapaa-ajan vietämme perheen kesken, on luonut jo mittavan uran, joten meillä on puitteet, joista en ikinä olisi osannut edes unelmoida.

Suoraan sanoen enemmän hävettäisi, jos olisi todella nuori isä, silloin pitää vielä käydä koulut, elää vauvan kanssa tiukilla, omia menoja ei saisi olla (kuten opiskelija-bileitä), vaikka niitä useimmiten onkin, elämänkokemus/varmuus puuttuisi, miten silloin voi kasvattaa lasta, kun on itsekin vielä keskenkasvuinen.

Vierailija
7/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ärsytti suuresti nuorempana. Noh, niin vaan omien lapsien isäkin oli reilu 40v kun lapset saatiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme