Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonirinnoista kokemusta?

Vierailija
16.03.2010 |

Olen 23-vuotias normaalipainoinen nainen. Pienet rinnat AA-A kuppi on vaivannut minua 10 vuotta.

Osaatteko suositella hyvää kirurgia Suomessa? Olen itse ajatellut Jussi(?) Rintamäkeä. Tarkoitus olisi suurennuttaa rinnat C-kuppiin.

Kiitos! :)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Sinun mielipiteesi ja hyvä niin. Minun mielestäni rintani ovat upeat vaatteet päällä tai ilman.

Katsos,kun mielipiteitä/makuja on niin useita,kun on ihmisiäkin...

Vierailija
42/60 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Sinun mielipiteesi ja hyvä niin. Minun mielestäni rintani ovat upeat vaatteet päällä tai ilman.

Katsos,kun mielipiteitä/makuja on niin useita,kun on ihmisiäkin...

silikoneista ei mitenkään saa luonnollisten rintojen näköisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojenkohotuksesta??

Mulla koko ei ole ongelma (d kuppi), mutta rinnat roikkuu ikävästi.:/

Kaikki kommentit aiheeseen liittyen tervetulleita!:)

Vierailija
44/60 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nainen jolla on DD-kupin silikonit, onko arver millaiset? Ihan vaaleat/valkoiset vai punaiset?

Vierailija
45/60 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta silarit ja arvet tulee kainaloon, ne laitetaan siis kainalon kautta ne implantit, niitä arpia ei siis näe jos ei tiedä ja osaa sillä silmällä katsoa, vuoden päästä ei ollenkaan. Ne ihmiset, jotka eivät ole yhtään perehtyneet silikoniasiaan ei tajua että niistä todellakin saa niin luonnollisen näköiset ettei kukaan sitä huomaa, paitsi mun mies tietty kun yhtäkkiä siellä paidan alla onkin jotain ja rintsikoiden täytteenä muuta kuin kanafileitä :)

Vierailija
46/60 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntopuoli? Miltä ne tuntuu? Onko tuntoherkkyys rinnoissa säilynyt?

Muuten ap:n kohdalla suosittelisin, että kannattanee kuitenkin ottaa sellaiset implantit, joiden kanssa pystyy imettämään, sulla on kuitenkin 20 vuotta aikaa muuttaa mielesi lapsiasian suhteen. Et siinä ainakaan mitään menetä.

Vierailija
47/60 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPP

Vierailija
48/60 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wedfcxdsz

Vierailija
49/60 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp.

Vierailija
50/60 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä miten jonkun naiseus on tisseistä kiinni? Siis jos sinulle laitetaan silikonit, eiväthän ne ole aidot- tissisi kasvavat periaatteella "ilmapallot paidan alla". Sekö tekee NAISEKSI?? :O Joku implantti, joka luo vaikutelman että sinulla on rinnat, muttei oikeasti olekaan??

Vierailija
51/60 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seurusteli aikoinaan naisen kanssa jolla oli silikoonit. Kyllähän ne kuulemma kivalta näytti, mutta niiden koskeminen ei ollut lähelläkään sitä mitä on aitojen rintojen koskeminen. Kyllä ne pussit sieltä tunsi ja tuntui todella epämiellyttävltä kädessä. Ei oikein uskaltanut edes puristella kunnolla.

Vierailija
52/60 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin jonkunmoinen silicon valley?

Ja kyllä sen pussin reunan erottaa jos tarpeeksi esille tissit nostaa..

Vierailija
53/60 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmmm

Vierailija
54/60 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap...

Vierailija
55/60 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ölkjhgfcvbhjklö

Vierailija
56/60 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsia enkä aio hankkia.

Vierailija
57/60 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselemään typeriä

Vierailija
58/60 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
59/60 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa:sta dd:hen. Olen pieni nainen (163/48) ja harrastan liikuntaa. Otin 4dl implantit,näyttävät rinnat,jotka saa kuitenkin vielä tarvittaessa piiloon(ettei uskottavuus työelämässä mene)...Miehet...aivan villinä ;).

noin pienellä ihmisellä ei voi mitenkään saada 4dl silikoneja piiloon muuta kuin säkkiin pukeutumalla.

Vierailija
60/60 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta eniten kertoi kommentti et voi mennä uimahalliin nyt silikoneilla ilman sääliviä katseita tai naurunpyrähdyksiä-hei! ei siellä kukaan naura sun tisseille, enemmän ihmetteleviä katseita saavat ne silikonitisut. itsetunto-ongelma. mää en ikinä haluaisi miestä joka haluaa mua vaan tissieni takia. on todella vääristynyt tää "kauneus"-ajattelu ja ruumiinkulttuuri suomessa. usa ihannointia. en usko että voisin ikinä tuntea itseäni omaksi itsekseni jos minulle ilman lääketieteellistä syytä tungettaisiin ihon alle jotain.