Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonirinnoista kokemusta?

Vierailija
16.03.2010 |

Olen 23-vuotias normaalipainoinen nainen. Pienet rinnat AA-A kuppi on vaivannut minua 10 vuotta.

Osaatteko suositella hyvää kirurgia Suomessa? Olen itse ajatellut Jussi(?) Rintamäkeä. Tarkoitus olisi suurennuttaa rinnat C-kuppiin.

Kiitos! :)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaan olen kuullut monilta miehiltä, ettei väliä minkäkokoiset rinnat (valehtelevat sitäpaitsi, isot on aina paremmat), kunhan on jonkinlaiset. Eli kyllä laudat jää taatusti varjoon parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on paremmat kuin rumat luomurinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 400cc(?) pisaranmuotoisen implantin :)

Enää vain rahoitus ongelmana.

Vierailija
24/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA olisi kiva, jos vaatteet istuisivat hyvin eikä ala- ja yläosa olisi eri paria. Lantio minulta kyllä löytyy, vaikkei tissejä löydykään.

T.19

Vierailija
25/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa:sta dd:hen. Olen pieni nainen (163/48) ja harrastan liikuntaa. Otin 4dl implantit,näyttävät rinnat,jotka saa kuitenkin vielä tarvittaessa piiloon(ettei uskottavuus työelämässä mene)...Miehet...aivan villinä ;).

Vierailija
26/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan

Vierailija
27/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan innostua.

Rinnan alta mitta pysyi tietenkin samana, mutta paljon mitta kasvoi rinnan päältä?

Ap.

Vierailija
28/60 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155cm & 50kg.

Vierailija
29/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

38:lle. Kirjoitin tuosta uimahallista. Kyllä se vain niin on, että uimahallissa käynti on aina ollut tuskaa. Kouluaikana kiusattiin, koska olin lauta. Vaatteilla pystyin peittelemään, mutta pakollinen uimahallireissu paljasti kaiken.

AIkuisiällä kun kävin uimahallissa: murrosikäiset tytöt nauroivat, aikuiset naiset katsoivat pitkään, vähän säälien ja lapset sanoivat ihan suoraan, että miksi tuo setä on täällä naisten puolella.

Uskokaa nyt, että kaikilla ei vain ikinä kehity rinnat. Itse olen yksi niistä. Imettämään en pystynyt, koska minulla ei ole rintarauhasta.

Nyt silikonit. Maailman paras ratkaisu, minkä olen ikinä tehnyt. Nyt minulla luonnollisen näköiset B-kupit. Aika pienet, mutta isoja en halunnut. Halusin vain RINNAT.

Vierailija
30/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oletteko pystyneet sen parisen tuhatta maksamaan ihan kokonaan, vai miten sitten maksu hoituu.. Siis itse olisin silikoneita harkinnut, mutta kuukausituloni ovat sen 1200e/kk, niin ois kiva tietää että pystyykö sen sitten ns. ''osamaksuna'' maksamaan..?

Vierailija
31/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoi ikävuosien 23- 26 välillä A- kupista C- kuppiin. En tiedä miksi. Joko olin myöhään kehittynyt tai sitten se johtui masennuslääkkeistä. Ei nää tosin oo mitenkään isot, kun ympärysmitta on pieni, joten olen itsekin miettinyt usein silikoneja. Jos ne ei näyttäisi niin epäluonnollisilta niin varmaan ottaisin heti.

Vierailija
32/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ehkä kymmentä masennuslääkettä, kaikkien nimiä en edes muista. Ainakin Seronil, Cipralex, Tolvon, Cipramil..ei ne kyllä varmaan oikeasti mitään rintoja kasvata.

Vierailija
33/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käsittämään, miksi ihmeessä joku haluaa muovipussukat pysyvästi ihonsa alle tai ylipäänsä suurentaa rintansa! En oikeasti keksi yhtään hyvää syytä, huonoja kyllä sitäkin enemmän. Olen tosi tyytyväinen nykyään 75A-koon tisseihini, jotka ovat kiinteät ja joilla on hyvin menestyksekkäästi imetetty kolme lasta. Rahasta ei ole kiinni, mutta en ikinä menisi ottamaan jotain ylimääräistä täytettä tisseihini, en vaikka maksettaisiin. Minusta pienet rinnat ovat kauniit ja tyylikkäät ja jopa epäilen, että silikoniryntäät ovat jo menossa pois muodista.

toisin kun suurella osalla täällä!

Vierailija
34/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa:sta dd:hen. Olen pieni nainen (163/48) ja harrastan liikuntaa. Otin 4dl implantit,näyttävät rinnat,jotka saa kuitenkin vielä tarvittaessa piiloon(ettei uskottavuus työelämässä mene)...Miehet...aivan villinä ;).

noin pienellä ihmisellä ei voi mitenkään saada 4dl silikoneja piiloon muuta kuin säkkiin pukeutumalla.

Musta on ainakin rasittavaa joku miesten kuolaaminen. Olen siitä saanut osani koko pienen elämäni. Ja jostain rinnoista saatu huomio on vielä aivan super ärsyttävää siksi, että sitä huomiota saa lähinnä amisjätkiltä. Tarkoitan duunareilta, kaljamahoilta ja yököttäviltä äijiltä. Seuraappa huviksesi kuinka moni oikeasti tyylikäs ja hyvä mies kuolaa rintojasi :) ei taida montaa olla.

Vierailija
35/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on paremmat kuin rumat luomurinnat.

Siksi minulla onkin pitkämunainen mies :) ei tartte minkään pikkumunan kanssa touhuta ;) eikä pakottaa toista pidennysleikkaukseen!

Vierailija
36/60 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai riippuu tietysti piireistä misä pyörii! Kyllä minäkin muutaman sellasen tissimiehen tunnen, mutta ovatkin aika säälittäviä tapauksia :) toinen on 150cm pitkä kukkakeppi ja toinen lihava työtön. Jos nyt sit sellaisten mielipidettä arvostaa niin antaa mennä :)

Vierailija
37/60 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appp

Vierailija
38/60 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poijuhygf

Vierailija
39/60 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa minun pitää rintani ja pitäkää te omanne.

Voin kertoa,että kaikenlaiset miehet kuolaavat, jotka sattuvat pitämään rinnoistani.

Mitä sitten, mitä se teitä liikuttaa?

Pidän itsestäni kokonaisvaltaisesti ( en ole pelkkä puhuva pää tai vaihtoehtoisesti pelkkä vartalo).

Minulla on erittäin hyvä mies ja ihanat lapset ja hyvä työ.

Kaikkea hyvää teille. T: Pieni nainen ikiomine silikonipalloineen.

Vierailija
40/60 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa minun pitää rintani ja pitäkää te omanne.

Voin kertoa,että kaikenlaiset miehet kuolaavat, jotka sattuvat pitämään rinnoistani.

Mitä sitten, mitä se teitä liikuttaa?

Pidän itsestäni kokonaisvaltaisesti ( en ole pelkkä puhuva pää tai vaihtoehtoisesti pelkkä vartalo).

Minulla on erittäin hyvä mies ja ihanat lapset ja hyvä työ.

Kaikkea hyvää teille. T: Pieni nainen ikiomine silikonipalloineen.

siis yhtä kamalilta kuin esim. Martina Aitolehden rinnat? Silikonit olisi kivat, mutta semmoiset pallot on kyllä vielä rumemmat kuin pienet rinnat. Ja eivät kuulemma tunnu luonnollisilta ja ovat siten turn off. Tietty ne vaatteet päällä näyttää hyvältä.