Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä te ootte tästä? Miehestä asiaa.

Vierailija
16.03.2010 |

Joskus tuossa kai vuosi sitten tapasin yhtenä kesäisenä iltana baarissa ihanan miehen, serkkuni parhaan ystävän. Vietettiin sitten ilta yhdessä, tanssittiin ja vaihdettiin lopuksi numeroita. Mutta kumpikaan ei koskaan ottanut yhteyttä.

Nyt sitten viime vkl tapasin tuon saman miehen uudelleen, jälleen serkkuni seurassa. No, mies oli yhtä ihana ja varmasti ihanampikin kuin viime kerralla.. melkein samantien löysimme taas itsemme toistemme kimpusta, emmekä saaneet toisistamme tarpeeksi. Ilta meni taas hempeillessä, tanssiessa, suudellessa, toistemme lähellä ollessa. Mies saattoi minut kotipihalleni, nousi vielä autosta hyvästelemään mut. Siinä erotessa pyysin häntä soittamaan mulle. Mutta ei me mitään numeroita vaihdettu siinä tilanteessa kuitenkaan.

Ja niin, mä oon täällä kuin pahimmanlaatuiset teini-ikäiset. En voi olla ajattelematta tuota miestä ja ihanaa iltaa yhdessä. Ja niin toivon, että kuulisin hänestä jotain. Mutta toivo alkaa pikkuhiljaa hiipumaan -ei se mies taida yhteyttä nytkään ottaa, kun ei ottanut viimeksikään? Ja ois kai jo jotain kuulunut, jos se mua ajattelis? Ilmeisesti mä taas haihattelen omia typeriä juttujani, leijailen pää pilvissä ja haaveilen. Minä, muka aikuinen ihminen.

Puhukaa mulle järkeä, jooko. En vain ole näin hullaantunut ja ihastunut kehenkään ensi silmäyksellä koskaan. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota yhteyttä. Ehkä hän ajattelee samoin sinusta. Miehet ovat usein ujoja.

Vierailija
2/4 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies kyllä oikeasti susta kovin kiinnostunut taida olla, kun ei ole jatkoaloitetta tehnyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistin jo asian viikonloppuna -molemmilta. Ehkä siksi en ukslla ottaa yhteyttä, kun en halua saada pakkeja. Ja koska kuvittelen, että se mies ei oo musta kiinnostunut oikeasti. Siksi en kehtais numeroakaan pyytää :/ Oon hiukan vaikea tapaus.

Vierailija
4/4 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, jos on MIES. Jos ei ole sinkku ei ole mies.