Käyttääkö miehesi pyjamaa tai muuta yövaatetta?
tuosta toisesta ketjusta vaan tuli mieleen, että aika harvan miehen olen nähnyt pyjamaa käyttävän. Monet nukkuu kalsareissa (+T-paidassa/aluspaidassa) ja samat vaatteet jää usein seuraavaksi päiväksi päälle.
Miten teillä?
Kommentit (19)
kalsareillaan nukkuu, joskus talvella jättää päivällä käyttämänsä t-paidan päälle. Aamulla sitten esiintyy kalsareissa ja Reinoissa : )
Sillä on useita sellaisia Hilfigerin ja Calvin Kleinin yökäyttöön tarkoitettuja t-paitoja ja samoin irrallisina myyätviä housuja. Ei koskaan ole syttynyt tämmöisille "hauskoille" pyjamaseteille mitä jossain anttiloissa näkee, mutta noita on nyt alkanut käyttämään.
ei käytä mun isäkään, ei veljeni, ei appeni.
Jokaisella on tdnk kaapissa käyttämättömiä yövaatteita pakkauksissaan.
Jonkun hupiyöpuvun (trikoisen) se taitaa omistaa muttei käytä. ja samat alushousut jää päiväksi käyttöön, ellei käy aamulla suihkussa.
Silkkipyjama meilla.
Itse käyn illalla ja aamulla suihkussa. Illalla on kiva peseytyä päivän päätteeksi ja aamulla suihkussa on ihana "herätä".
Flanellisia on näin talvella. Ei halua käyttää yöllä kalsareita, koska ne kuulemma puristaa.
Eikä vaihda aamulla uusia... Inhottavaa. Mutten mää saa sitä koulutettua:(
Eikä vaihda aamulla uusia... Inhottavaa. Mutten mää saa sitä koulutettua:(
kun tavattiin niin oli ihmeissään mutta tottui hyvin nopeasti ;D eikä ole valittanut tästä tavasta.
Emmää aio miestä vaihtaa, kun se kalsareissa nukkuu. Mutta pitipähän jonkun päästä pätemään.
Mieheni nukkuu alasti ja usein peittoa kun on kuulemma niin kuuma. Mua ei kyllä haittaa ollenkaan... ;)
kalsareillaan nukkuu, joskus talvella jättää päivällä käyttämänsä t-paidan päälle. Aamulla sitten esiintyy kalsareissa ja Reinoissa : )
taman Roomeon kanssa? Mina peittaisin silmani ja juoksisin karkuun.
Jonkun hupiyöpuvun (trikoisen) se taitaa omistaa muttei käytä.
ja samat alushousut jää päiväksi käyttöön, ellei käy aamulla suihkussa.