Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluaisi olla pojan äiti, inhottaisi pestä teini-ikäisten spermalakanoita

Vierailija
16.03.2010 |

Onneksi sain kolme tyttöä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liottaminen/pieni hankaaminen mahdollisimman pian kylmässä vedessä, sitten normisti koneeseen...

Vierailija
42/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kolme poikaa (on tyttökin), eikä täällä ole mitään spermalakanoita, jos on ollut, niin on löytänyt koneeseen ilman minua.

Keksi joku parempi keino peittää katkeruus pojattomuudellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumputus alkaa siinä 13 vuoden kieppeissä. Tumputuskohteina voi olla opettaja, kaverin äiti tai joku iso tissinen julkkis.

Niin ne meidän miehetkin ovat kehityneet. Annetaan poikien kehittyä, että pystyvät sitten isoina tyydyttämään naisia ja olemaan onnellisia miehiä....saaneen hymy huulilla.

Vierailija
44/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan ei ole vielä ollut spegua lakanoissa. Hoitanee hommat siististi vessanpöntöllä.

Vierailija
45/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan sotkenut lakanoitani vereen tai jos pikkarit onkin sotkeutuneet vereen niin itse ne oon pessyt,enkä äitiä laittanu asialle!

Vierailija
46/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku roti se on oltava. Poika saa tulla kyllä vierailulle mutta ei mitään intiimiä toimintaa minun talossani.

Vahtaat kuin haukka ovensilmästä koko ajan? =DDD

Vierailija
47/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä voit sen tietää vai oletko vieressä katsomassa..hei ällööö..

Vierailija
48/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

''En haluaisi olla pojan äiti, inhottaisi pestä teini-ikäisten spermalakanoita

Onneksi sain kolme tyttöä. ''

Vaikutat huonolta äidiltä. Ehkä sinun ei olisi pitänyt saada noita tyttöjäkään. Minulle tärkeintä on, että lapsi on terve, mutta kaikkia narsistiäitejäkin VALITETTAVASTI mahtuu tähän maailmaan.

Vierailija
49/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suahan on sitten onnistanut. Mä kyllä olisin pettynyt pelkistä tytöistä. Onneksi mulla on molempia ja tiedätkö? Meillä pesee molemmat pojat pyykkinsä itse samoin tytär. Toivottavasti sun tyttös myös pesee pyykkinsä itse, tai muuten sä peset niitä lakanoita.

"Mä kyllä olisin pettynyt pelkistä tytöistä." Siis mitä hittoa, onko sun tyttäret sulle jotenkin vähempi arvoisempia kuin pojat?!? Olet todellinen idioottipässinpää!

Vierailija
50/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten 17-vuotias seksiä harrastava tyttö on nuorena aloittanut

Menetin neitsyyteni 16-vuotiaana, vaikka olin ns. kiltti tyttö ja myöhään kehittynyt. Enkä kyllä ollut mikään harvinaisuus, vaan päinvastoin tuossa iässä huomattavan iso osa nuorista on jo kokenut ekan seksikertansa. Mitään tilastoja en osaa sanoa.

Olisin ollut seksiin valmis jo aiemminkin, vaikka olin tuolloin vasta täyttänyt sen 16.

Vierailija
51/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hieno mies ei sotke lakanoita"