En haluaisi olla pojan äiti, inhottaisi pestä teini-ikäisten spermalakanoita
Kommentit (51)
Kotiin on turha tuoda yöseuraa. Sitten kun omat asunnot niin tehkööt mitä haluavat mutta minun katon allani toimitaan minun sääntöjeni mukaan.
älä vaan päästä poikia kylään...
tulet vielä kärsimään tuolla "kasvatus"-tyylillä..
Joku roti se on oltava. Poika saa tulla kyllä vierailulle mutta ei mitään intiimiä toimintaa minun talossani.
Meillä ainakin isommat ovat tuoneet joten en usko ettei muutkin toisi. T: neljän tytön äippä
liian aikaiselta aikuistumiselta.
Kotiin on turha tuoda yöseuraa. Sitten kun omat asunnot niin tehkööt mitä haluavat mutta minun katon allani toimitaan minun sääntöjeni mukaan.
älä vaan päästä poikia kylään...
tulet vielä kärsimään tuolla "kasvatus"-tyylillä..
mietin tässä, että jos ap on ihan tosissansa, niin kannattaisi ehkä miettiä mistä moinen inhotus miehen spermaan oikein tulee? Onko sinulla ehkä jotain ikävää tapahtunut menneisyydessä liittyen miehiin? Ehkä hyväksikäyttöä?
Jotenkin itse en osaa poikien äitinä kuvitella, että lasteni lakanoiden pesu voisi olla yököttävää. Ihan samanlailla heidän eritteitään ja limojaan on koko lapsuuden saanut jynssätä ja putsata.
Kuinkakohan monta kertaa tyttösi menee "kaverin" luokse yökylään tämän ansiosta? =)
Aijai. Äidit on niin sokeita kun on oma lapsi kyseessä..
minua ei inhottaisi yhtään. Olen pessyt poikavauvani puklut ja sinappikakat, saanut pissit päälleni. Olen niistänyt poikataaperoni nenää, siivonnut oksennukset ja ripulit kun sairasti mahatautia. Olen saanut tuhansia kuolaisia, räkäisiä ja ihania suukkoja ja tahmakädet (ties missä tahmassa) on halineet minua miljoonia kertoja. Kun poikani tulee murrosikään, pesen mielelläni myös hänen spermalakanansa.
Samoilla linjoilla minäkin.
minua ei inhottaisi yhtään.
Olen pessyt poikavauvani puklut ja sinappikakat, saanut pissit päälleni. Olen niistänyt poikataaperoni nenää, siivonnut oksennukset ja ripulit kun sairasti mahatautia. Olen saanut tuhansia kuolaisia, räkäisiä ja ihania suukkoja ja tahmakädet (ties missä tahmassa) on halineet minua miljoonia kertoja.Kun poikani tulee murrosikään, pesen mielelläni myös hänen spermalakanansa.
Äidin osa on kova.
mutta sen voin sentään vahtia ettei kodistani tule alaikäisten ilotaloa!
Kuinkakohan monta kertaa tyttösi menee "kaverin" luokse yökylään tämän ansiosta? =)
Aijai. Äidit on niin sokeita kun on oma lapsi kyseessä..
Ja työhä ootte ihan aikuisia, vaikkei sitä het uskoiskaan.
Suahan on sitten onnistanut. Mä kyllä olisin pettynyt pelkistä tytöistä. Onneksi mulla on molempia ja tiedätkö? Meillä pesee molemmat pojat pyykkinsä itse samoin tytär. Toivottavasti sun tyttös myös pesee pyykkinsä itse, tai muuten sä peset niitä lakanoita.
Avaus on katkera tilitys pojattomuudesta.
Meillä pyykkikone hoitaa pesuhommat ja siinä menee ukonkin kalsarit kusitippoineen samoin omat veriset pökät
terkuin pojan ja kahden tytön äiti
mitä täällä mietitään. Vanhin poikani on nyt 19v ja muuttanut pois kotoa. Voin sanoa, että ei niitä lakanoita pestessä miettinyt onko niissä spermaläikkiä vai mitä. Eikö tuollaisen kelailu ole aika perverssiä?
En tiedä, onko kuukautisverien liottaminen yhtään sen hohdokkaampaa...
Myös kolmen tytön äiti.
tietääkö kukaan hyvää vinkkiä, milla saisi oikeasti veren pois lakanoista/pikkuhousuista niin ettei mitään tahroja jää?
Suahan on sitten onnistanut. Mä kyllä olisin pettynyt pelkistä tytöistä. Onneksi mulla on molempia ja tiedätkö? Meillä pesee molemmat pojat pyykkinsä itse samoin tytär. Toivottavasti sun tyttös myös pesee pyykkinsä itse, tai muuten sä peset niitä lakanoita.
"Mä kyllä olisin pettynyt pelkistä tytöistä."
Siis mitä hittoa, onko sun tyttäret sulle jotenkin vähempi arvoisempia kuin pojat?!?
Olet todellinen idioottipässinpää!
En tiedä, onko kuukautisverien liottaminen yhtään sen hohdokkaampaa... Myös kolmen tytön äiti.
tietääkö kukaan hyvää vinkkiä, milla saisi oikeasti veren pois lakanoista/pikkuhousuista niin ettei mitään tahroja jää?
Valkopyykille tarkoitettua pesuainetta olen tosin käyttänyt, mutta ei oo väritkään pahemmin kulahtaneet.
Pikkarit pesen samassa asteesessa.
Mulla itselläni on teini-ikäinen tyttö ja en sen menkkavuodot ole mua häirinneet. Poika on vielä pieni, mutta en usko että mitkään spermalakanat mua järkyttää.
Mä harrastan seksiä mun miehen kanssa ja lakanat on välillä ties missä mählässä joten jos mun oman pojan eritteet häiritsis, niin mussa olis varmaan jo jotain vikaa? Luonnollinen asia se on.
Ap on vaan katkera kun sillä ei ole poikaa, ei muuten kukaan tekis noin halveeraavaa aloitusta pojista!
luokkakaverillani (pojalla) oli 2 pikkuveljeä. No niinhän siinä kävi, että pikkuveljistä vanhempi tuli kertomaan meidän luokan tytöille pojan kuunnellessa (joka oli "kovis"), että X:llä tuli yöllä eka siemensyöksy. Vähän hymyilytti ja myötähävetti tämän koviksen puolesta. Oli aika hiljaista poikaa ;)
"Mä kyllä olisin pettynyt pelkistä tytöistä." Siis mitä hittoa, onko sun tyttäret sulle jotenkin vähempi arvoisempia kuin pojat?!? Olet todellinen idioottipässinpää!
Mutta jos mun kaikki lapset olis tyttöjä, niin sitetn olisin pettynyt. Aivan niinkun ap!!
Meillä on tyttö ja poika. Molemmat vielä pieniä. Mulla on nyt just menkat. Mietin tossa että miten estän että ei tuu veri taas läpi? Tamponi, side ja pyyhe vielä sänkyyn varuiks pyllyn alle. On se vaan niin mukava olla nainen?!
Tiedättekö että kun mies saa orgasmin niin sitä spermaa tulee n. teelusikallinen! Ou nou! Onko muka paljon? ei mun mielestä.
..että lapsen saadessaan sitoutuu 18 vuodeksi hoitamaan niin lapsen itsensä kuin tämän spermaiset/menkkaveriset lakanatkin ;).