Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jotka tällä palstalla haukutte, nälvitte ja solvaatte

Vierailija
16.03.2010 |

Oletteko oikeassa elämässä samanlaisia? Vai oletteko kasvokkain ihan tavallisia äitejä ja naisia?

Eli jos juttelen jonkun ihan mukavan naisen kanssa päiväkodin pihalla tai puistossa onko oletettavaa että hän kotiin päästyään haukkuu minua rumin sanoin miehelleen, ystävättärelleen ja netin keskustelupalstalla? Vai ovatko haukkujat epämiellyttäviä ihmisiä myös kasvokkain?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella, ettet itse ole koskaan kirjottanut täällä mitään arvostelevaa etkä negatiivista?

Vierailija
2/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyyliin tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, tai tyhmään provoon. Tai jos itselläni on huono päivä, ja kaikki ärsyttää, sillon tuppaa ilkeilemään muille täällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain keskustelupalsta jota ei pidä ottaa liian vakavasti. Usein tällä eri mieltä oleminen leimataan kateudeksi, haukkumiseksi, nälvimiseksi ja solvaamiseksi, vaikka kyse on puhtaasti vain erilaisesta mielipiteestä. Ei pidä vetää hernettä nokkaan joka asiasta.

Vierailija
4/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain keskustelupalsta jota ei pidä ottaa liian vakavasti. Usein tällä eri mieltä oleminen leimataan kateudeksi, haukkumiseksi, nälvimiseksi ja solvaamiseksi, vaikka kyse on puhtaasti vain erilaisesta mielipiteestä. Ei pidä vetää hernettä nokkaan joka asiasta.

vaan niitä jotka jo aloituksessaan on tyyliin "läskit on idiootteja! tms.

Musta keskustelut on ihan kivoja, koska härkäpäisenä en jää koskaan toiseksi =)

Vierailija
5/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun on aika vaikea kuvailla "erilaiseksi mielipiteeksi" tämän tyylisiä vastauksia: "nauran sulle, oletpa tyhmä!" (ketju yli 128 senttisistä lastenvaatteista).

Eri mieltä saa aina olla, mutta tarvitseeko olla asiaton?

Vierailija
6/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aika paljon on ihan suoraa haukkumista! ite yritän olla asiallinen ja hyväksyä toisten mielipiteet enkä hauku muita. veikkaan kuitenkin että nuo haukkujat eivät puhu läheskään niin suoraan oikeassa elämässä! t. En ole ap

Vierailija
7/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä on aika paljon pahantahtoista inttämistä jota en keskusteluksi kutsuisi. Lähinnä halutaan vetää matto jonkun aloituksen kirjoittajan alta mahdollisimman ilkein sanankääntein, vänkyttämällä ja ymmärtämällä tahallisesti väärin. Kait se on aika monen keskustelupalstan ongelma, jossa ollaan nimettömiä. Itse olen alkanut hyppäämään vänkyttäjien viestit ylitse. Eri asia on asiallinen eri mieltä oleminen, onneksi niitäkin täältä löytyy

Vierailija
8/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen sekä irl että täällä samalla periaatteella moodini: ystävällinen kaikille paitsi yhdelle joka ei ansaitse ystävällisyyttä.

Vierailija
9/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerin , kamalin ja inhottavin keskustelupalsta mitä tiedän. Erehdyin tänne ekaa kertaa ja viimeiseksi jää. En kestä tällaista nettikiusaamista. Täälä haukutaan ihmisiä jotka eivät ole julkisuuden ihmisiä mutta heidät tunnistaa kuitenkin viesteistä, linkitetään toisten blogeihin ym. Olen laittanut ylläpidolle viestiä tämän palstan lopettamisesta, tuskin auttaa mutta rukoilen, että auttaa. Tämä on JÄRKYTTÄVÄÄ nettikiusaamista, niin asiatonta, että kyllä vauva-lehti pilaa maineensa pitäessään tällaista palstaa.

Vierailija
10/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oikeassa elämässä. Se on ihan totta. Mutta en pidä itseäni kuitenkaan täälläkään hirveän ilkeänä. Vastaan usein pistävästi, jos huomaan jonkun esittävän asiantuntijaa omalta alaltani ja kirjoittavan nettiin soopaa, minkä joku toinen vielä saattaa uskoa totena. Sellainen ärsyttää minua.

Mutta tämä on kyllä aika sairas palsta. Mielettömän ristiriitainen. Toisaalta täällä esitetään jotain superäitiä ja haukutaan kaikkia muita siitä, miten huonoja kasvattajia he ovat ja muutenkin huonoja kaikessa mahdollisessa. Ja sitten sama väestö haukkuu esim. 8-vuotiaita pieniä lapsia anonyymisti netissä (vrt. nämä kuorolaulajapojat). Hullua!

Vierailija
11/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljonkin ketjuja joissa haukutaan lihavia hyvin suorasanaisesti, otsikkoja oli joku lihavuus on oma syy, lihavuus on aina valinta, lääkkeet ei lihota ym. ja vähän joka välissä tod.näk. ap:n kirjoittamia haukkumisviestejä (ap on joku ylilihava, onneton ja yksinäinen ihminen, jota pitäisi kyllä sääliä mutta aina ei jaksa).

Minä en hauku ihmisiä täällä, kun en tee sitä muuallakaan, toisaalta kyllä ymmärrän ihan hyvin että joillain on vähän rankempaa vaikka lasten vuoksi ja tarvitsevat jonkun kanavan purkaa niitä negatiivisia tunteita -parempi kuitenkin täällä kuin lapsiin.

Vierailija
12/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän joka välissä tod.näk. ap:n kirjoittamia haukkumisviestejä (ap on joku ylilihava, onneton ja yksinäinen ihminen, jota pitäisi kyllä sääliä mutta aina ei jaksa).

T: tämän ketjun ap

Vierailija
13/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä! Vauva-lehti todellakin pilaa maineensa tällä palstalla. Muutamia kertoja olen täällä käynyt, enkä voi ymmärtää MIKSI naiset, äidit haluavat olla toisille niin ilkeitä...??! Aivan käsittämätöntä. Onko lie sitten jotakin pahan olon purkua toisille ilkeilemällä nimimerkin takana? Jos ei "oikeassa elämässä" saa sanotuksi mitään ja täällä pistää sitten tuulemaan..? Mene ja tiedä. Mutta paha olo täällä tulee ja "äiditkin" pilaavat maineensa. Mulla on tämmönen yleiskuva et äiti-ihmiset ovat mukavia, toiset huomioon ottavia ja sympaattisia, mutta täällä palstalla näin ei kuitenkaan ole. Olen jopa alkanut katsomaan vaunuja lykkiviä naisia hieman eri silmällä. Onneksi tässä ketjussa silti kuullostaisi olevan myös näitä astetta järkevämmän ja mukavamman oloisia äitejä/naisia! :)Ihanaa että olette!

Ehkei kaikki ihmiset tälläkään palstalla ole niin kamalia. Mutta suurin osa kirjoituksista kyllä on.. :(

terv. vauvakuumeinen ;)

Vierailija
14/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aidossa dialogissa ole ensisijainen tavoite voittaa tai kumota toinen tai saada häntä ajattelemaan kuin itse ajattelee. Itseäni tympii uskontokeskusteluisssa se, että monet tulevat sinne peitset ojossa valmiina taistelemaan ja puolustamaan omaa näkemystään sen sijaan, että yrittäisi ymmärtää, miksi (millä perusteilla) ns. vastapuoli ajattelee niin kuin ajattelee.

Vierailija
15/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin häivyn keskustelusta, jos en näe mielekkääksi tuhlata ruutia johonkin jankkaajaan, joka ei kykene hahmottamaan asioita laaja-alaisesti tai vinoilijaan, joka vain purkaa patoumiaan. Tällainen jankkaaja tai vinoilija saattaa samalla hykerrellä ja hieroa käsiään voiton merkiksi. Itse en vain viitsi siirtyä samalle tasolle, vaikka sillä tavoin ns. keskustelua voitaisiin pitkittää maailman tappiin. Olen itsekin sitkeä ja taitava väittelijä, mutta en rajansa silläkin, kuinka paljon elämäänsä käyttää tässä kontekstissa.

Vierailija
16/23 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästellä tekstiä niinkuin sielu sietää. =)

Kyllästyisin alta aika yksikön tähän keskustelupalstaan, jos täällä vaan hymisteltäisiin toisillemme. Ai kamala jo pelkkää ajatustakin!

Vierailija
17/23 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin sielu sietää mutta on aivan eri asia millä tavalla sitä tekstiä päästää tulemaan. Kun tavoitteena tuntuu olevan vain toisten mielten pahoittaminen, tuntuu todella pahalta, että aikuiset ihmiset voi kirjoitella noin. Täälä on harvoin rakentavaa ja asiallista keskutelua. Usein haukutaan ja todellakin niin että eräitä ihmisiä voi jopa tunnistaa eli viitataan esim. juuri blogeihin. Ja tuskinpa oikeasti näitäkään ihmisiä tunnetaan vaan ollaan luotu omia mielikuvia ja niiden pohjalta aletaan päästellä sitä tekstiä oikein sydämen kyllyydestä ja usein aivan ala-arvoisesti.

Vierailija
18/23 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyyliin tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, tai tyhmään provoon. Tai jos itselläni on huono päivä, ja kaikki ärsyttää, sillon tuppaa ilkeilemään muille täällä palstalla.

Vierailija
19/23 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on välillä ihan täydellinen lynkkausmeininki ja välillä taas ihan järkevääkin keskustelua. Näyttää siltä, että lynkkausmeininki syntyy kun muutama ihminen kuvittelee, että palstan tarkoitus on päästellä tekstiä eikä keskustella.

Tällä hetkellä esimerkiksi harmittaa, kun moni mielenkiintoinen keskustelunavaus menee ihan piloille jankkaajien ja vänkyttäjien takia, joiden päällimmäinen tavoite näyttää olevan ainoastaan viestiketjun ap:n haukkuminen, asiasta viis.

Vierailija
20/23 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukuttelua ja äksyilyä. Ne ovat täysin luonnollisia tunteita. Ettekö ole koskaan olleet raskaana?

Av on raskaana olevan naisen tunnetila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä