Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi tyhmä riita miehen kanssa tiskiharjan paikasta.

Vierailija
15.03.2010 |

Niin meillä on tässä nyt jo muutamana pävänä taisteltu tiskiharjan paikasta, kummallekkaan ei kelpaa toisen ehdotus ja kumpikaan ei halua antaa periksi.

Laittakaapas arvon av-raati hyviä ehdotuksia päästä sopuun.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.tuon toisen aloituksen nro2.

Mitä jos se harja olisi siellä kuivauskaapissa roikkumassa ritilässä, niin ei näy, ja ei ole tiellä.

Vierailija
2/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tiski harjan VOI laittaa sinne ap koneeseen, joten eipä paljoa väliä millä pesee "puhtaita" ja millä "likaisia" :)

btw, minulla harja jää usein altaaseen, mutta sen oikea paikka on mielstäni kaapin sisällä, samoin kuin tulpan ja tiskirätin.. maku asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin likaharja ja puhdas harja. Likaharjaa käytetään esipesussa, puhtaalla harjalla tiskataan käsin pestävät. Ja paistinpannusta ensin likaharjalla rasvat ja muut p*skat pois, sitten puhtaalla harjalla pestään. Ja molemmat harjat pestään tiskikoneessa pari kertaa viikossa. Kun ostetaan uusi harja, vanhasta puhtaasta tulee likaharja ja vanha likaharja heitetään pois.

Vierailija
4/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä harja kuuluu ehdottomasti sivuun ja harjasosa seinään päin. Mua inhottaa kun mies laittaa harjan aina siihen hanan kohdalle ja sitten mun käsi osuu siihen ja kastuu, käteni eivät siedä vettä ja vältä mahdollisuuksien mukaan kastelemasta käsiäni turhaan.

Jos harja on hanan kohdalla se vain ärstyttää ja estää normaalin hanan käytön!

Miehesi on oikeassa!

Vierailija
5/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on se että se paperi tulee siitä päältä, ei sieltä alta takaa.

Anoppi näkyi laittavan just tuolta alta takaa ja mua se ärsyttää.

Vierailija
6/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vähäpätöisistä asioista :D Me väitellään miehen kanssa milloin mistäkin. Onneksi on pienet murheet!

Vierailija
7/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumannäköinen jos roikkuisi siinä alhaalla.

mä en oikeesti käsitä miten joku jaksaa vääntää tollasen asian takia.

Kyllähän minäkin saisin aikaan vaikka mitä valituksebn aiheita jos viitsisin mutta en jaksa vaivata päätäni moisilla typeryyksillä. Meillä on yksi veitsi laatikko (lapset ei sinne pääse)

Mies laitta veitset sinne aina väärinpäin (terä ylöspäin) en kuitenkaan jaksa siitä alkaa kitisemään vaan käännän ne itse.

Vierailija
8/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin just noi pikkujutut kärjistyy silloin kun on oikeitakin murheita. Silloin kun elämä menee hyvin eikä tarvi mitään kummempia murehtia, silloin on ihan sama missä joku tiskiharja roikkuu. Mutta silloin kun on tosi stressaava elämänvaihe menossa ja ihan oikeitakin murheita, silloin juuri se väärässä paikassa roikkuva tiskiharja voi saada kohtuuttomat mittasuhteet.

Eikö kellään muulla muka ole näin?

Vierailija
9/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mulla on just noin. Kun on muutenkin stressaantunut (tai väsynyt), kaikki pikkuasiatkin tuntuu ihan tosi isoilta.

Vierailija
10/47 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siis roikkuu siinä ritilässä mutta mun mielestä sen pitäisi roikkua siinä liki hanaa mistä se on luonteva ottaa kun käyttää mutta miehen mielestä siellä ihan perällä kun se kuulemma häiritsee hänen hanan käyttöään. Tiedän tämä on todella tyhmä riidan aihe. ap

Minuakin ärsyttäis jos ne roikuu siinä hanan luona. Meillä roikkuu toinen toisella puolella hanaa ja kattilaharja toisella ettei mene sekaisin.

Vierailija
11/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa riidan aikaiseksi tuollaisesta??? Meillä harjat roikkuu altaan yläpuolella kuivauskaapin ritilästä.

Vierailija
12/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin syytä, mutta yksi syy on tuo että aina löytyy harja tutusta paikasta ja tutulla tavalla ripustettuna. Mies laittaa harjan "väärinpäin", eli koukku ei ole siinä asennossa kuin minun jäljiltäni. Sitten saan aina raivarit, kun remmon sitä hemmetin harjaa irti kuivauskaapin ritilästä.

Mutta kaksi harjaa = nooou problem!

Vierailija
13/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun toinen seuraavan kerran käyttää, laittakoon taas sinne minne haluaa. Miten tästä voi tappelun saada aikaan?

Vierailija
14/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta meille tuli kerran hirvee riita vessapaperista =) halusin sen roikkumaan toisin päin kun mies, no mun tapa käytössä =)

Vierailija
15/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siis roikkuu siinä ritilässä mutta mun mielestä sen pitäisi roikkua siinä liki hanaa mistä se on luonteva ottaa kun käyttää mutta miehen mielestä siellä ihan perällä kun se kuulemma häiritsee hänen hanan käyttöään.

Tiedän tämä on todella tyhmä riidan aihe.

ap

Vierailija
16/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä riita jotenkin kärjistynyt nyt?

Laittakaa harja säilöön tiskikaapin alahyllylle, niin ei ole kummallekaan enää hyvä paikka :-)

Vierailija
17/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä, että roikkuu näkösällä. Mutta eipä muiden kodeissa haittaa vaikka näkyisivätkin.

Vierailija
18/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on se että se paperi tulee siitä päältä, ei sieltä alta takaa.

Vierailija
19/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siis roikkuu siinä ritilässä mutta mun mielestä sen pitäisi roikkua siinä liki hanaa mistä se on luonteva ottaa kun käyttää mutta miehen mielestä siellä ihan perällä kun se kuulemma häiritsee hänen hanan käyttöään. Tiedän tämä on todella tyhmä riidan aihe. ap

Eli kompromissi ja harja siihen keskelle. Molemmilla on yhtä hyvät perustelut paikalle.

Vierailija
20/47 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta meille tuli kerran hirvee riita vessapaperista =) halusin sen roikkumaan toisin päin kun mies, no mun tapa käytössä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi