Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan pitää jaksaa?

Vierailija
15.03.2010 |

10-vuotias jättää kaiken tekemättä, siis aivan kaiken.

Joka ilta sille pitää erikseen sanoa, että käy pissalla. Joka aamu sille pitää erikseen sanoa, että käy pesulla. Kun se on käynyt, selviää joka aamu, ettei hän pessyt naamaansa, kainalot vain. Joka aamu pitää erikseen sanoa, että pistää dödöö. Kun se käy paskalla, se ei ikinä pese persettään, vaan se pitää lähettää aina takaisin pesulle. Kun se pesee hampaansa, se räkii tahnaa pitkin lavuaaria, ja siitä pitää aina sanoa kun sen huomaan. Kun se pesee kainalonsa lavuaarissa, pitää joka kerta käskeä sen kuivaamaan ympärystä roiskuneesta vedestä.

Iltaisin ei riitä, että käskee sen hoitaa iltatoimet, vaan jokainen pienikin yksityiskohta pitää erikseen erotella, jotta se saa kaiken hoidettua. Sama aamuhommissa.

Ja mä olen nyt ainakin kolme vuotta tätä saatanan neuvontalinjaa pitänyt pystyssä, vitutus syvenee päivä päivältä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias käyttää dödöö?

Vierailija
2/4 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lapsi lukee ja tekee. Ei voi unohtaa. Minä tietysti seuraan sivusilmällä, että tekeekö kaiken, mutta ei tarvitse joka hommaa erikseen käskeä. Ja lavuaari on iltapesun jälkeen märkä mutta kaikkeahan ei voi saada..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hielle jo 6-vuotiaana, vaikkei hygieniassa olisi edes pahemmin huomauttamista.

Vierailija
4/4 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap