Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten viihdytätte vauvojanne? yhden lapsen perheet!

Vierailija
15.03.2010 |

riittääkö vaan että leikitte, käykö teillä muita lapsia? käyttekö missään tarhoissa?

mulla on nyt 8 kk vauva, ja alkaa olla kyllästynyt vaan mun seuraan, käytiin avoimessa päiväkodissa, mutta ei sinne tullut muita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla laulan, ilveilen ja hassuttelen. Erikseen en pahemmin leiki. Hyppykiikkuun laitan, viihtyy paljon itsekseenkin lelujen kanssa.

Tavallaan meillä on yhden lapsen perhe, kun kolme vanhinta on teinejä ja omissa menoissaan aina.

Kerhoissa en jaksa riekkua muiden mammojen kaakatusta kuunnellen.

Parin kaverin kanssa harrastetaan pitkiä vaunulenkkejä usein.

Vierailija
2/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä herra viihdy yksin, siis jos istuu vieressä ja kattelee mitä teen, eikä valitettavasti ketään lenkki kaveria, noh kai se on yritettävä toista tarhaa jos siellä olisi vauvoja, ei mua ne mammat kiinnosta, kunhan saisi laps olla muiden pikkuisten seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aivan äärimmäisen sosiaalinen, eli aina kun saatiin meille tulemaan kavereita tai mummua tms. kylään, niin lapsi oli aivan innoissaan. Itse olin helpottunut, kun sillä oli pari lelua, joiden kanssa viihtyi edes hetken ilman mua. Mutta esim. ruokaa laittaessa lasta oli pakko pitää koko ajan sylissä katsomassa, mitä äiti tekee. Huoooooh. :D

Vierailija
4/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tv:stä tuli puhuva pää. eli niitä soita ja osallistu kilpailuun tai ainakin silloin oli tv:ssä juonnettuja chattejä. Molemmissa ihminen puhua pälpättää ja vauveli tuijotti haltioissaan.

oli aivan äärimmäisen sosiaalinen, eli aina kun saatiin meille tulemaan kavereita tai mummua tms. kylään, niin lapsi oli aivan innoissaan. Itse olin helpottunut, kun sillä oli pari lelua, joiden kanssa viihtyi edes hetken ilman mua. Mutta esim. ruokaa laittaessa lasta oli pakko pitää koko ajan sylissä katsomassa, mitä äiti tekee. Huoooooh. :D

Vierailija
5/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos kantoliinasta. Muuten en olisi saanut tehtyä yhtään mitään.

Vastasin nyt kyllä sikäli ohjeen vastaisesti ettemme ole yhden vauvan perhe. Mutta kun toisen vauvan kanssa ei yhtään auttanut että sillä oli isosisarus... ei se viihtynyt tippaakaan paremmin ilman minua. Päinvastoin.